salu
暱稱: Luv is not true
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黛玉笑了..+2週年紀念...
天好像下了雨..
忽然想念..
春夏秋冬亂了..
結果
文章分類
全部 (711)
購衫日誌 (2)
生氣的事 (2)
平常事 (6)
偶有奇想 (1)
感動的事 (1)
歌詞 (2)
漫畫感想 (3)
劇集問題 (2)
獨有理論 (1)
未分類 (691)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Angelic Pretty
Victorian maiden
★BABY★
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 711
留言總數: 0
今日人氣: 5
累積人氣: 5267
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

成功了!! 愉快

12月時打算21日無聊極都好..每個月都不寫日記..

因為我想去到下一年我的生日21..而且21..6月是琛琛的生日..

現在天很暗..因此紫外線低..好少可架!..出多d街啦係今日..

肥玲今日佢出啊..我發現我篇文既題目唔記左..作唔到..等肥玲番黎先啦咁..

最衰find唔到詞..i  just  wanna  be..d詞好like..so  baby  just  please..don"t  be  my  girl~..

最like呢段..

天空有d陰又有光..好有黃昏既感覺..

Sun Libra 27.18    
Moon Pisces 29.07    
Mercury Scorpio 8.54    
Venus Virgo 11.22    
Mars Scorpio 2.59    
Jupiter Virgo 7.40    
Saturn Aquarius 0.24    
Uranus Capricorn 10.16    
Neptune Capricorn 14.10    
Pluto Scorpio 19.25    
Lilith Capricorn 19.47    
Asc node Capricorn

me的星座圖~@@

太陽星座是天秤~

上昇星座應該係山羊座~

月亮星座雙魚座~

水星星座天蝎座~

金星星座處女座~

火星星座天蝎座~

木星星座處女座~

土星星座水瓶座~

天王星星座山羊座~

海王星星座山羊座~

冥王星星座天蝎座~

不過其實我知道<~看網說的..

天王星.海王星.冥王星都唔係個人性格既..

因為太少能夠接觸..距離太遠..

通常撞正個年天王星係人馬座既話..咁就代表會有d同人馬座特質相似既事物興起..

我唔係好知人馬座會興起d咩..=.=才疏學淺..

通常睇一個人只睇太陽星座係唔能夠準確咁知道..最好有齊上面個d啦~

遲我會post我d咩星係咩座咁我既性格係點..俾大家知道我既性格..kuku..<~奸笑..

不過20號個日我post左d日記..真係超快速..係到補番先..

咁個日第一堂music~教左首you  are  sixteen to  seventeen

咁我個名innocent  as  a  rose..係個到既..

其實唔知why我個日特別活躍.. 一定係鬱躁症<~好似係咁既名啦..

發作..通常會一時好憂鬱一時就會好狂躁..但狂躁既意思唔係成日鬧人..

係指好似開心既意思..唔知點解釋..呵呵~無辦法啦..本人領悟力高~..

<~自大的徵狀..唔洗理架喇..性格之一=.=..唔想架..自然..

第二堂e.p.a唔好囉個成績~得64考試..而成績表66分..

之後我自己d經濟常識好差..唔想入文班d人d常識重好過我..=-=氣!

咁就同玲啦~蜜啦係出面企..之後講得嬲嬲地..就張隻腳向著牆到踢..

噢~好似好rude咁..的確..(--")..

唔知邊個小息好似去左toilet個到..玲去左同萍大戰..

唔知做咩好..唔想入班房..咁就睇佢地痴啦..

之後洪(曉萍)..佢係我後面講左句..叫我行開個d..更架令我覺得咩啦..

又上chi..唔講成績..教左點做聆聽..

問潸<~點讀..無打機番去..唔知..被佢話..作野查字..

算啦..不過又講卷,.完左就lunch~好無聊咁去食野~

番到去又唔知係到做咩..

到左eng個陣..無言..唔想講..我合唔合格既呢?..佢有講我..但係...

唉....最後個堂無野做..個個係到傾啦..我同玲呢本書出黎扮野..一路傾計..

又放學啦..唔係番學就放學架啦..(-=-)..

放學個陣經過a班之後就係個d啦..我唔打喇,..

同琛琛一路行個時拄到bio阿sir..佢答番我之前問佢既野..

嘻嘻~只有49分咋~考試..成績表拉得番合格..算好啦~成績表呢科唔係紅字..

雖係車邊..就黎去到馬路..

之後又拄到譚sir原來佢行個到..

無問佢分數..反正遲早知啦maths~

激死..e.p.a同hist都係最期待既科..

e.p.a第一日就知..想死得咁少分..

hist就要到last一日先知..

chem李sir咁好人..多數都可以問..

phy唔想知..唔好去問..

就係咁樣..好..=.-

琴日又係home..

我鍾意係屋企..唔洗煩,,

我有少少自閉症架..

人一多就好煩躁又會頭暈..

唔出去少麻煩..去完就會有另一種心情..

雖然偶爾feel到自己有d脫節..不過算啦..

琴晚打邊爐..

華裔好白痴..我阿媽話通常外國個d會白痴d..

香港人醒d..呢d就係點解d人鍾意北上搵女既原因..

男人..哼~妒忌心重..大男人主義居多..

女人比自己成功~自卑..

港女比較串,,姐係醒d..

經常比人串都好無癮啦..

搵番黎串自己咩..梗係like小鳥依人啦..

自己做小鳥依人咪得囉~白痴..

勉強無幸福..終於北上找老婆..

事業女性唔好因為無伴寂寞..

因為有的是錢..有骨氣..哼~

咁hk就唔會有咁多軟飯王啦~..

無聊~!

 

2006-01-22 03:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 

快速! 愉快

今日成日都唔係好唔開心~可能別人的雨天係我既晴天啦..

2006-01-20 11:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]