12月時打算21日無聊極都好..每個月都不寫日記..
因為我想去到下一年我的生日21..而且21..6月是琛琛的生日..
現在天很暗..因此紫外線低..好少可架!..出多d街啦係今日..
肥玲今日佢出啊..我發現我篇文既題目唔記左..作唔到..等肥玲番黎先啦咁..
最衰find唔到詞..i just wanna be..d詞好like..so baby just please..don"t be my girl~..
最like呢段..
天空有d陰又有光..好有黃昏既感覺..
| Sun |
Libra |
27.18 |
|
|
| Moon |
Pisces |
29.07 |
|
|
| Mercury |
Scorpio |
8.54 |
|
|
| Venus |
Virgo |
11.22 |
|
|
| Mars |
Scorpio |
2.59 |
|
|
| Jupiter |
Virgo |
7.40 |
|
|
| Saturn |
Aquarius |
0.24 |
|
|
| Uranus |
Capricorn |
10.16 |
|
|
| Neptune |
Capricorn |
14.10 |
|
|
| Pluto |
Scorpio |
19.25 |
|
|
| Lilith |
Capricorn |
19.47 |
|
|
| Asc node |
Capricorn |
me的星座圖~@@
太陽星座是天秤~
上昇星座應該係山羊座~
月亮星座雙魚座~
水星星座天蝎座~
金星星座處女座~
火星星座天蝎座~
木星星座處女座~
土星星座水瓶座~
天王星星座山羊座~
海王星星座山羊座~
冥王星星座天蝎座~
不過其實我知道<~看網說的..
天王星.海王星.冥王星都唔係個人性格既..
因為太少能夠接觸..距離太遠..
通常撞正個年天王星係人馬座既話..咁就代表會有d同人馬座特質相似既事物興起..
我唔係好知人馬座會興起d咩..=.=才疏學淺..
通常睇一個人只睇太陽星座係唔能夠準確咁知道..最好有齊上面個d啦~
遲我會post我d咩星係咩座咁我既性格係點..俾大家知道我既性格..kuku..<~奸笑..
不過20號個日我post左d日記..真係超快速..係到補番先..
咁個日第一堂music~教左首you are sixteen to seventeen
咁我個名innocent as a rose..係個到既..
其實唔知why我個日特別活躍.. 一定係鬱躁症<~好似係咁既名啦..
發作..通常會一時好憂鬱一時就會好狂躁..但狂躁既意思唔係成日鬧人..
係指好似開心既意思..唔知點解釋..呵呵~無辦法啦..本人領悟力高~..
<~自大的徵狀..唔洗理架喇..性格之一=.=..唔想架..自然..
第二堂e.p.a唔好囉個成績~得64考試..而成績表66分..
之後我自己d經濟常識好差..唔想入文班d人d常識重好過我..=-=氣!
咁就同玲啦~蜜啦係出面企..之後講得嬲嬲地..就張隻腳向著牆到踢..
噢~好似好rude咁..的確..(--")..
唔知邊個小息好似去左toilet個到..玲去左同萍大戰..
唔知做咩好..唔想入班房..咁就睇佢地痴啦..
之後洪(曉萍)..佢係我後面講左句..叫我行開個d..更架令我覺得咩啦..
又上chi..唔講成績..教左點做聆聽..
問潸<~點讀..無打機番去..唔知..被佢話..作野查字..
算啦..不過又講卷,.完左就lunch~好無聊咁去食野~
番到去又唔知係到做咩..
到左eng個陣..無言..唔想講..我合唔合格既呢?..佢有講我..但係...
唉....最後個堂無野做..個個係到傾啦..我同玲呢本書出黎扮野..一路傾計..
又放學啦..唔係番學就放學架啦..(-=-)..
放學個陣經過a班之後就係個d啦..我唔打喇,..
同琛琛一路行個時拄到bio阿sir..佢答番我之前問佢既野..
嘻嘻~只有49分咋~考試..成績表拉得番合格..算好啦~成績表呢科唔係紅字..
雖係車邊..就黎去到馬路..
之後又拄到譚sir原來佢行個到..
無問佢分數..反正遲早知啦maths~
激死..e.p.a同hist都係最期待既科..
e.p.a第一日就知..想死得咁少分..
hist就要到last一日先知..
chem李sir咁好人..多數都可以問..
phy唔想知..唔好去問..
就係咁樣..好..=.-
琴日又係home..
我鍾意係屋企..唔洗煩,,
我有少少自閉症架..
人一多就好煩躁又會頭暈..
唔出去少麻煩..去完就會有另一種心情..
雖然偶爾feel到自己有d脫節..不過算啦..
琴晚打邊爐..
華裔好白痴..我阿媽話通常外國個d會白痴d..
香港人醒d..呢d就係點解d人鍾意北上搵女既原因..
男人..哼~妒忌心重..大男人主義居多..
女人比自己成功~自卑..
港女比較串,,姐係醒d..
經常比人串都好無癮啦..
搵番黎串自己咩..梗係like小鳥依人啦..
自己做小鳥依人咪得囉~白痴..
勉強無幸福..終於北上找老婆..
事業女性唔好因為無伴寂寞..
因為有的是錢..有骨氣..哼~
咁hk就唔會有咁多軟飯王啦~..
無聊~!