| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| 剛起來就感覺到自己.. |
我醒來的時候,發現自己哭了..
為什麼?..是因為那個夢..
那個夢裡我不知怎麼是在lunch看見鍾信成話要我地跟佢去一間食店..
但知個間野勁多d烏龜蛋同個d唔記得左係咩..總之係噁心的食物..
之後我看見一班人走過..還有他在..
回到學校..我竟向你表白..但是你一定就是決絕我..
他要走了..去外國..
後來我自己心裡明白..
不知怎麼就找了萍..好像跟她說我要回家..
之後我便回家..回到家可是我又好像為了東西要出外..
但是萍沒有空..於是找了李小敏在m記等..
但是當時我在房裡看着天空..一時整個都是淺藍色..一時就是粉紅色..不斷重複..最後變了黑色..
後來更下雨了..我便等下完雨才出外..怎知..天色已經黑了..
那時我看鐘已經是6點鐘了..
我想我已經不能出外..我的父母已經在煮飯了..
之後就告訴李小敏我去不了..很抱歉..
夢就沒有了..我醒的時候已經沒有夢了好像..
我母她12點15打給我..我才醒來..
我在這刻不知道我自己在做什麼..
楊千嬅的傻仔..
變成傻女好了..
為美女 顯出身份氣勢
除了手袋 必需有位傻仔
傻得做司機都濟 拎袋冇所謂
用o黎解悶 亦唔o徒幾多電費
我有時其實 都知道慚愧
我錯誤吸引一個人 訓練成類似男朋友錯體
我知過份 鍾意玩捉錯用神
明知你最後亦無份 亦任你犧牲
我知過份 冇鍾意都俾訊號人
無聊請你現場助慶 就算寵物亦會得到個熱吻
其實我一生 搵好情人
行過身邊偏偏冇好男人
唯一就只得到你 肯關照一陣
未曾感動亦曾經分享共振
我有時其實都想你煩我 我怕悶需要一個人
每日纏住我o黎維持我信心
我知過份 鍾意玩捉錯用神
明知你最後亦無份 亦任你犧牲
我知過份 救生圈亦都想捉實拉近
這裡告急亦都好遺憾
就當我膚淺 買保險 當天昏地暗
半夜若然遇險 都有人未訓
就怕之後越見得多你 你越吸引
我知我笨 鍾意玩捉錯用神
明知我最後亦無份 亦自己犧牲
..傻仔講既個個傻仔轉做傻女就行了..
|
| 2005-12-10 12:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 哭 |
真怪..自己今天一直在哭..為什麼..我沒有那麼軟弱的吧..
是不是那一種感覺讓我想哭..
冷淡得自己變呆滯..唉..
好在..
沒有淚成功地在臉上流過..
因為我不適合流淚.. |
| 2005-12-09 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | ... | 356 | »
|