salu
暱稱: Luv is not true
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黛玉笑了..+2週年紀念...
天好像下了雨..
忽然想念..
春夏秋冬亂了..
結果
文章分類
全部 (711)
購衫日誌 (2)
生氣的事 (2)
平常事 (6)
偶有奇想 (1)
感動的事 (1)
歌詞 (2)
漫畫感想 (3)
劇集問題 (2)
獨有理論 (1)
未分類 (691)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Angelic Pretty
Victorian maiden
★BABY★
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 711
留言總數: 0
今日人氣: 15
累積人氣: 5222
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

-.- 開心

今日第一堂chi~無啦..調左位..咪少左同肥玲傾計..

之後好想訓啦..咁之後小息..又唔想做eng..

之後就comp~無啦..同寶姐傾計..

今日都無野做..

 

2005-11-17 10:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 

=-= 滿足

今日一起身呢都遲左..每次都6點30都未夠就起身點知都勁遲番..

就快p.e考試~~~no~~~

番到去..無耐..玲都番..左

之後晨讀..樓梯怪..代另一個bio副校評分~!!!食啦佢!睥咩睥..

第一堂maths~..有d悶..想訓..差d見左周公..本身都無野..好專心..

因為我無bring簿..佢好似有d唔like..我咪專心d囉..

特殊三角形..教左兩個..教到菱形第唔知兩.三個就好似有d想訓..

可能阿sir都知開始悶..就話教完長方形性質之後就到此為止..

我驚自己maths唔合格<~考試個個..

咁就死撐下去啦~

小息..好悶啊~d人係我班附近個d花個附近企係到..~仆街做門神咩..!

a班無咩人企..我想企個到..但好怪雞..企係人地班房門口到溫書..

so係無咩點溫書..班房又坐唔慣~..d人坐實係班房..好少空位..

最好無人係附近..坐啦~..

又到左art..我都無整過門牌其他裝飾..顏色個到..個個都話唔錯喎..

係掛..art咁差..好隨心咁唔想太比心機..就話靚..雖然唔係好差..

但比心機做個d做完就更樣衰..

好想整上來..係一個一面天堂一面地獄個類野啦~

又小息..都無溫到..係到拎著本書..又無睇..都唔知做咩..

geog堂..本身好想訓..個頭已經..

之後又醒左咁啦..雖然本身就無訓..好精神..經常有呢種情況..

馬鹿入來見到檬訓..就鬧做咩咁多人係到訓..等d人(爬)起身..本身訓低左..

就有d嬲咁走左~..無聊!~低能仔~!

lunch~去食麵包..因為我無咩野想食..

想溫phy..又無溫到啦..之後..

溫eng..錯一個..咁都錯..

since then就小息..更溫書..

時間太少..打鐘..大叫..之後考..

被建仔話囉~hate  him!!!

之後又唔講時間..做唔切phy..

我識架..屌啊呀!!

其他又錯..希望高分..但唔高分啦..

時段再出打上來..揚哂~成績..睇幾差..

放學去左理科..伸縮膠..肥玲被miss罰..

同琛傾計..佢同萍話我比以前粗左..

不嬲都係架啦~睇下幾時講姐..

5點幾去左7仔同萍買ice-cream..17.9<~我唔mind唔係我有錢..

只係我鍾意食..~西柚..好苦..

好晚回家..食左黑糯米..做左一陣中文..想訓..訓到食飯..

好辛苦..不過呢排少左好多野啦..都係建仔我先會再發作姐..

做hk做到我..eers未做完..~中史..en好多野做啊..幾點啊~要訓啦~點算?!

 

2005-11-16 11:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]