今日一起身呢都遲左..每次都6點30都未夠就起身點知都勁遲番..
就快p.e考試~~~no~~~
番到去..無耐..玲都番..左
之後晨讀..樓梯怪..代另一個bio副校評分~!!!食啦佢!睥咩睥..
第一堂maths~..有d悶..想訓..差d見左周公..本身都無野..好專心..
因為我無bring簿..佢好似有d唔like..我咪專心d囉..
特殊三角形..教左兩個..教到菱形第唔知兩.三個就好似有d想訓..
可能阿sir都知開始悶..就話教完長方形性質之後就到此為止..
我驚自己maths唔合格<~考試個個..
咁就死撐下去啦~
小息..好悶啊~d人係我班附近個d花個附近企係到..~仆街做門神咩..!
a班無咩人企..我想企個到..但好怪雞..企係人地班房門口到溫書..
so係無咩點溫書..班房又坐唔慣~..d人坐實係班房..好少空位..
最好無人係附近..坐啦~..
又到左art..我都無整過門牌其他裝飾..顏色個到..個個都話唔錯喎..
係掛..art咁差..好隨心咁唔想太比心機..就話靚..雖然唔係好差..
但比心機做個d做完就更樣衰..
好想整上來..係一個一面天堂一面地獄個類野啦~
又小息..都無溫到..係到拎著本書..又無睇..都唔知做咩..
geog堂..本身好想訓..個頭已經..
之後又醒左咁啦..雖然本身就無訓..好精神..經常有呢種情況..
馬鹿入來見到檬訓..就鬧做咩咁多人係到訓..等d人(爬)起身..本身訓低左..
就有d嬲咁走左~..無聊!~低能仔~!
lunch~去食麵包..因為我無咩野想食..
想溫phy..又無溫到啦..之後..
溫eng..錯一個..咁都錯..
since then就小息..更溫書..
時間太少..打鐘..大叫..之後考..
被建仔話囉~hate him!!!
之後又唔講時間..做唔切phy..
我識架..屌啊呀!!
其他又錯..希望高分..但唔高分啦..
時段再出打上來..揚哂~成績..睇幾差..
放學去左理科..伸縮膠..肥玲被miss罰..
同琛傾計..佢同萍話我比以前粗左..
不嬲都係架啦~睇下幾時講姐..
5點幾去左7仔同萍買ice-cream..17.9<~我唔mind唔係我有錢..
只係我鍾意食..~西柚..好苦..
好晚回家..食左黑糯米..做左一陣中文..想訓..訓到食飯..
好辛苦..不過呢排少左好多野啦..都係建仔我先會再發作姐..
做hk做到我..eers未做完..~中史..en好多野做啊..幾點啊~要訓啦~點算?!