salu
暱稱: Luv is not true
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黛玉笑了..+2週年紀念...
天好像下了雨..
忽然想念..
春夏秋冬亂了..
結果
文章分類
全部 (711)
購衫日誌 (2)
生氣的事 (2)
平常事 (6)
偶有奇想 (1)
感動的事 (1)
歌詞 (2)
漫畫感想 (3)
劇集問題 (2)
獨有理論 (1)
未分類 (691)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Angelic Pretty
Victorian maiden
★BABY★
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 711
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 5262
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

今日情報!! 愉快

今日hallxxx唔識串..唔好瘀啦係咪先!...

今日遲左起身..趕出去..番到去有縮水&猥瑣威..<~新起..唔知都唔出奇..剛剛起的..嘻嘻..有呢個字應該知架啦..

縮水牛問我借writing..唔知佢有無幫我交..我就做d.e..但蜜又未番喎=.-

好啦..我地快速飛過..到了chem..嗯..得60分咋..乘完都得75分..激死..肥玲..

話已經好好..係好好...雖然本來都預自己「肥佬」架啦..哈哈..即日溫..得左..

不過重激死..如果有溫到係咪會高d..有時連自己都唔知自己係點樣..更憎自己..

而且班d人個個唔係五十幾就六十幾..雖然右邊d分細d..7字頭好似兩位咋..

咁樣比自己又比少一邊..又衰左啦..我份人都幾好勝..我鍾意勝利..衰左會覺得好煩..

好勝+.+..<~..重有呢個計75分都係好普通咋..不過我做個陣feel到勁易..

唔係假..唔係馬後砲..=.=..因為我做完個陣重張份野再填過..唸著對..對完坐底59分啦..都係得一分多咋..

好..又要飛啦..小飛俠來啦~whaha..

到d.e又係做啦..miss好好人..今個星期交..交唔到扣分..以前都唔比..

飛...啊~~~~

到了eng..哈哈..miss好人啊..雖然不嬲都唔係好憎..

佢派糖..我地重有另外幾粒..因為佢唸著叫我地試下寫d word有關「哈囉喂」啦..

咁佢見我地:寶怡姐+李景x<~唔識打..唔想唸點打..無時間啦..+我+肥婆玲+蛋<~這樣比較好吧..嗯...+琪啦..唔係何嘉琪..

因為唔識打..剩識呢兩個..大肥熊河童怪話係寶+景抄佢..唔想打咁多字啊..<~=.?

miss比左粒條舌頭變色香口膠..不過無咩分別啦..不過好酸..so  good..好味啊..好酸..好味啊..

肥玲想食朱古力..不過無啦...

去到lunch!..小息個陣個個派糖or朱古力..咁我又唔想咁普通,,咁咪想去買囉...反正有take money..<~亂打..

其實我又幫miss拎野..第2次..之後講起鬼屋..miss都想去..嘻嘻..

miss wong都比我講到有d心動..

之後佢就話英文差..嗚嗚..不過肯學囉..差..嗚嗚..

每次都會問我趕唔趕..唔通我話好趕咩..講唔出啊我...

之後去左下面到食野..45分到就去百佳<~想..萍話好耐..唔好去..佢想溫書..

咁去左萬寧喎..我見到好多高年級啦..之後就覺得好普通..人人都送呢d..怪病..

人有既野..盡量都唔想一樣..之後見到唯一的薄朱古力..係瑞士蓮架~..好正?..

人地係咁講..我都有食一塊..正?..無咩感覺..31.9盒野...哈哈..係咪好貴呢..

我真係唔覺得有所謂..但我唔有錢..雖然無咩主見..但我想尊重自己意志去行事..<~算我行我素..?

我唔介意價錢..錢財身外物..嗯...

之後被變態明見到..猥瑣威又要食..之後神童暉又要食..點知唔小心..倒哂..whaha..淚

我重未比其他人食..因為姜sir捉人啊..

之後我想買過盒..玲蜜佢地話咁貴唔好啦..

之後唔知啊..佢地放學又問我要..因為之前講左要請..

唉,,我都有良知..唔會騙人食哂佢..=.-

之後玲用方法搞掂左..

其實我重想講呢排成日腳抽筋..密左好多..以前耐唔耐..

今日買完番去..隻腳抽下抽下..好彩有肥萍咋..

痛到我..想行都行唔到..唉,,,

之後好彩無野..有時唸同人差別未免太大了吧..

之後maths唔好提..無野好講..唔識啊..我個腦都變三角朱古力la..

放學排鬼屋又排唔到..玩咬apple..唔係我玩..係萍..聰..明..測..miss<外籍老師..

完了..多謝..閃

2005-10-31 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
只要親朋勿友就夠了..

親朋勿友<~05新版?

你說他容易發恕 不過會令我驕傲
不要數 他根本比不上一成你的好
世上誰比你糊塗 要為良朋讓半步
決定誰都不揀可能是最好

*和誰都不相戀 不會再挑選
為你哭完就算
讓我從今一個人不想變禍心 去傷這好友心

叫別人去愛我 是為我好 不想他妒忌
但是你又要唉聲歎氣
剩下我獨個 專登避開你 *

放手總會有苦衷 所以我沒有激動
不要緊 想得到的多數不能夠相擁
愛未能使你動容 努力原來沒有用
你為人犧牲的精神沒法懂 REPEAT*

如照顧他感受 相戀應該放手
朋友轉身步遠 擁抱亦會心酸 REPEAT*

要你失去這知己 擁抱也沒有滋味 心會死
喜歡不等於有福和你一起 既是如此好心地
我又為何被隔離
你若然真心怎可能沒轉機 不敢問你

2005-10-31 09:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]