今日hallxxx唔識串..唔好瘀啦係咪先!...
今日遲左起身..趕出去..番到去有縮水牛&猥瑣威..<~新起..唔知都唔出奇..剛剛起的..嘻嘻..有呢個字應該知架啦..
縮水牛問我借writing..唔知佢有無幫我交..我就做d.e..但蜜又未番喎=.-
好啦..我地快速飛過..到了chem..嗯..得60分咋..乘完都得75分..激死..肥玲..
話已經好好..係好好...雖然本來都預自己「肥佬」架啦..哈哈..即日溫..得左..
不過重激死..如果有溫到係咪會高d..有時連自己都唔知自己係點樣..更憎自己..
而且班d人個個唔係五十幾就六十幾..雖然右邊d分細d..7字頭好似兩位咋..
咁樣比自己又比少一邊..又衰左啦..我份人都幾好勝..我鍾意勝利..衰左會覺得好煩..
好勝+.+..<~..重有呢個計75分都係好普通咋..不過我做個陣feel到勁易..
唔係假..唔係馬後砲..=.=..因為我做完個陣重張份野再填過..唸著對..對完坐底59分啦..都係得一分多咋..
好..又要飛啦..小飛俠來啦~whaha..
到d.e又係做啦..miss好好人..今個星期交..交唔到扣分..以前都唔比..
飛...啊~~~~
到了eng..哈哈..miss好人啊..雖然不嬲都唔係好憎..
佢派糖..我地重有另外幾粒..因為佢唸著叫我地試下寫d word有關「哈囉喂」啦..
咁佢見我地:寶怡姐+李景x<~唔識打..唔想唸點打..無時間啦..+我+肥婆玲+蛋<~這樣比較好吧..嗯...+琪啦..唔係何嘉琪..
因為唔識打..剩識呢兩個..大肥熊河童怪話係寶+景抄佢..唔想打咁多字啊..<~=.?
miss比左粒條舌頭變色香口膠..不過無咩分別啦..不過好酸..so good..好味啊..好酸..好味啊..
肥玲想食朱古力..不過無啦...
去到lunch!..小息個陣個個派糖or朱古力..咁我又唔想咁普通,,咁咪想去買囉...反正有take money..<~亂打..
其實我又幫miss拎野..第2次..之後講起鬼屋..miss都想去..嘻嘻..
miss wong都比我講到有d心動..
之後佢就話英文差..嗚嗚..不過肯學囉..差..嗚嗚..
每次都會問我趕唔趕..唔通我話好趕咩..講唔出啊我...
之後去左下面到食野..45分到就去百佳<~想..萍話好耐..唔好去..佢想溫書..
咁去左萬寧喎..我見到好多高年級啦..之後就覺得好普通..人人都送呢d..怪病..
人有既野..盡量都唔想一樣..之後見到唯一的薄朱古力..係瑞士蓮架~..好正?..
人地係咁講..我都有食一塊..正?..無咩感覺..31.9盒野...哈哈..係咪好貴呢..
我真係唔覺得有所謂..但我唔有錢..雖然無咩主見..但我想尊重自己意志去行事..<~算我行我素..?
我唔介意價錢..錢財身外物..嗯...
之後被變態明見到..猥瑣威又要食..之後神童暉又要食..點知唔小心..倒哂..whaha..淚
我重未比其他人食..因為姜sir捉人啊..
之後我想買過盒..玲蜜佢地話咁貴唔好啦..
之後唔知啊..佢地放學又問我要..因為之前講左要請..
唉,,我都有良知..唔會騙人食哂佢..=.-
之後玲用方法搞掂左..
其實我重想講呢排成日腳抽筋..密左好多..以前耐唔耐..
今日買完番去..隻腳抽下抽下..好彩有肥萍咋..
痛到我..想行都行唔到..唉,,,
之後好彩無野..有時唸同人差別未免太大了吧..
之後maths唔好提..無野好講..唔識啊..我個腦都變三角朱古力la..
放學排鬼屋又排唔到..玩咬apple..唔係我玩..係萍..聰..明..測..miss<外籍老師..
完了..多謝..閃