| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
好悶啊  |
放假原來係咁悶..我又唔想做之前d功課
又無野做..其他平時想睇個d又唔想睇..
唉..本身今日唸著番架..
點知個病定係d藥..令到我特別好睡..
咁就起唔到身..鬧鍾有響..
本來唸著就算有幾多功課都做完..
聽日番學...準備好哂..點知都衰左
好悶啊..就快悶到嘔..原來我係喜歡忙碌既感覺..
好悶啊..
|
| 2005-10-14 03:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
百感交集?  |
終於抄寫好了..不想沉底就再發吧..
安室奈美惠<∼好像是她唱 COME
如果實在覺得太傷心
儘管靠著我哭吧
我可以可以可以感受(原文:I get I get I get get the feeling)
我可以可以可以作夢(原文:I get I get I get get the dreaming)
就像現在這樣
往這裡來吧(原文:come my way)這點黑暗之塵
靠近我吧(原文:come close to me)現在燈已經亮了
我會與你在一起 我會與你在一起(I'll be with you I'll be with you)
我會一直陪在你身邊
投入我懷抱吧(原文:so come way)
op
懷抱夢想 勇敢作夢 努力去闖
我在這裡 曖昧的世界 快快去闖
面對逐漸變得憂鬱的現實
不斷在心中自我成長的勇者
昨晚的夢境 夢中殘留的影像
斷斷續續提醒我 繼續前進
破繭而出 充滿希望的未來
難道你願意將它禁錮起來
懷抱夢想 勇敢作夢 努力去闖
加油嘗試 勇敢嘗試 反覆苦惱
與你天長地久永不分離
想哭嗎 一起落淚 和孤獨為伴
戰鬥的新日子
落淚的時候
讓它成為不變的夢
其實我打出來都係自我滿足姐..
無人睇都無咩所謂..
不過電視機打得勁快..
都唔知d人點解可以有d日文既中文歌詞囉
銀魂第6集+wild life第12集我在看啊...
有排啦..重想明天還..
痴心妄想啦..
聽日去睇大騙兔..
要去買野..
好左我唔鍾意買衫..
如果唔係咁攪發我一定第時碌爆張卡..
聽日實破產啦..
講真!有無人做下好心..
支援啊呢?
我重欠人家錢,..
今天去大班粥食左$21蚊
失預算..
呢d咪叫抵死囉!
之後又買左怪誕城之夜即係阿jack做個套..$35
又借左書$4=wild life第12集
今日玲佢話我..
我咪叫阿jack教訓佢囉
隊去佢到..佢好驚阿jack..
之後同佢玩整到人..
真係對不起..(<~誠心的)
我要搵多d阿jack既野..
絕對要整著黎潔玲..哈哈哈
今日買玲借$12蚊..
唉..要還錢..都唔知記唔記得..
英文要作文..重要150字..唔想作
史文又要溫默書+中國語文..
我一樣都未做..除左罰抄之後... |
| 2005-10-10 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | ... | 356 | »
|