salu
暱稱: Luv is not true
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黛玉笑了..+2週年紀念...
天好像下了雨..
忽然想念..
春夏秋冬亂了..
結果
文章分類
全部 (711)
購衫日誌 (2)
生氣的事 (2)
平常事 (6)
偶有奇想 (1)
感動的事 (1)
歌詞 (2)
漫畫感想 (3)
劇集問題 (2)
獨有理論 (1)
未分類 (691)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Angelic Pretty
Victorian maiden
★BABY★
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 711
留言總數: 0
今日人氣: 2
累積人氣: 5189
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

終於放假..

病到呆呆地..

 

攪到我上堂成日想訓覺..

 

重要食左d會眼訓既藥..

 

p.a..又想訓..

 

被人叫起身答問題..

 

錯左..我唔明囉..

 

唉..要補下..

 

maths..

 

俾左幾十題因式..

 

chi要做預習..

 

文言文..

 

最後eng..

 

要作文..

 

放學去左m記食野..

 

剛病好還是半桶水..

 

所以食田園沙律..

 

番到屋企都無咩野..

 

今日做過d咩..我自己都唔記得左..

 

只係覺得好似有d煩既感覺..

 

0-0應該重病緊掛..

 

個頭成日好似暈暈地..

 

唔知點咁..

唔知係咪唔夠訓..

 

本身唸會唔會上上下堂暈低..

 

咁就好玩喇~..

 

唉..可惜..

 

><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

 

我好像忘了一些很重要的事..

 

是不是我失去了的感情..

 

原來那是人類最基本的情感..

 

我一旦全部失去就更不像個人了吧?.

2006-09-08 10:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 

生病日誌.. 鬱悶

我病左..

..

嗚嗚..

 

今日

 

唸著早d番..

 

點知..

 

又係咁遲..

 

趕到死..

 

又係咁多人..

 

阻著我番去..

 

重要係我趕著7:45分番去既時候..

 

差d想吐血..

 

我想聽日5:30起身..0-0

 

結果人都重要搵唔到..

 

勁遲..

 

..

 

phys  ed(p.e)

都係個d野..

 

都量唔到心跳..

 

突然消失左..

 

明明同一個位..

 

0-0..

 

4十幾就無左..

 

eco..

 

咁多堂..我發現我最鍾意呢課..0-0

 

上得投入d..

 

會考題..以前個d其實好易..

 

但拎分好難..要詳寫d..

 

要答得到point..

 

睇分做人..

 

0-0

 

所有小息去左搵miss咁滯..

 

eng..

 

o..係令仔鬼佬sir..

 

donload(?)white..

 

好開心..

 

原來佢33..

 

姐係無機啦我..

 

佢好似識法文..

 

我想佢教我..

 

但eng屎到爆..

 

法文可以加埋去會考入面..

 

無可能既事?..

 

0-0

 

d人訓哂..

 

但係..我eng唔係咁得..

 

唔敢答佢..

 

pa悶到爆..

 

聽到我眼訓..

 

我琴晚又無時間做預習..

 

唉..

 

咁咪大鑊囉..

 

 

眼訓到..

 

好左後來休息一陣就好番d..

 

不過都就完堂..

 

放學..

 

去左燕窩莊..

 

玲..me..萍..

 

話題圍繞天國的雞批..

 

因為玲想睇..

 

之後見到黃文山..

 

上次距離遠唔多覺..

 

原來係差勁多..

 

我一企埋去..成個矮人咁..

 

高過葉靖彥..

 

0-0..

之後去jusco既時候..

 

又見到..

 

never  mind..

 

好多人..

 

攪到我覺得好似鄉下突然出現d先進既感覺..

 

0-0..

 

入去都要排隊..

 

洗唔洗逼呀..0-0

 

不過我想食佢入面d鋪d  food..

 

送完萍搭車..

 

就去左睇doctor..

 

等既時候..

 

傾計..

 

番到黎..

 

做做下野..

 

5點幾..6點掛..

 

想訓..

 

之後訓醒就已經7點..

 

0-0

 

重要係兩隻腳係地..

 

姐係好隨便咁訓..

 

唔知係咪因為病..

 

起身暈暈地

 

少少頭痛..

 

頭先食完杯麵食藥..

 

佢地出左街食飯..

 

一個病人係屋企..因為食藥要食野..

 

自己沖麵..

 

重係有d唔舒服..

 

配左兩日藥..因為唔夠錢..

 

0-0

doctor問我要唔要醫生紙..

 

我都想要..

 

但點敢唔番..

 

聽日重要上geog..

 

對著翻版鄺sir..

 

唉..

 

last  ih..

 

o..help..

 

eng同chi..

 

一上就頭都爆..

 

成班d人又好似特定堂訓覺咁..

 

好辛苦..

 

d燈d色又係我最憎個種..

 

..

半路中途

歌手:蔣雅文, 李逸朗 | 作曲:橋韜@U's Music
填詞:郭薾多 | 編曲:橋韜@U's Music

電車就遠去 綠燈剛熄去
大馬路再闊 沒膽不要追
默契或興趣 甚麼都登對
但愛情太崎嶇

*行人路又太窄路人太慢
 令人太熱是閒事
 步伐靜靜放慢但求企在路前
 跟你腳步一致*

#遲半秒 大概便走進堀頭路
 難保後退亦找不到
 另一段前途 不斷迷途
 層層疊 十字路上太多廣告

 誰說過 未怕為戀愛掘墳墓
 陪你遇意外都不怕共你一起
 觀看著綠燈慢舞
 期望你別放開手想愛就追到#

右手搭左手 動機很足夠
大馬路太闊 別鬆開我手
若不幸失手 又怎麼補救
沒法橫過關口

*行人路又太窄路人太慢
 令人太熱是閒事
 步伐靜靜放慢但求企在路前
 跟你腳步一致*

#遲半秒 大概便走進堀頭路
 難保後退亦找不到
 另一段前途 不斷迷途
 層層疊 十字路上太多廣告

 誰說過 未怕為戀愛掘墳墓
 陪你遇意外都不怕共你一起
 觀看著綠燈慢舞
 期望你別放開手想愛就追到#

難道 談情話愛都需要路標地圖
最怕你與我徘徊在那冤枉路
糊糊塗塗沒法走出濃霧
如若有幸散步到老
無論有沒有出路也好

#遲半秒 大概便走進堀頭路
 難保後退亦找不到
 另一段前途 不斷迷途
 層層疊 十字路上太多廣告

 誰說過 未怕為戀愛掘墳墓
 陪你遇意外都不怕共你一起
 觀看著綠燈慢舞
 期望你別放開手想愛就追到#

2006-09-06 08:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]