| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| 終於放假.. |
病到呆呆地..
攪到我上堂成日想訓覺..
重要食左d會眼訓既藥..
p.a..又想訓..
被人叫起身答問題..
錯左..我唔明囉..
唉..要補下..
maths..
俾左幾十題因式..
chi要做預習..
文言文..
最後eng..
要作文..
放學去左m記食野..
剛病好還是半桶水..
所以食田園沙律..
番到屋企都無咩野..
今日做過d咩..我自己都唔記得左..
只係覺得好似有d煩既感覺..
0-0應該重病緊掛..
個頭成日好似暈暈地..
唔知點咁..
唔知係咪唔夠訓..
本身唸會唔會上上下堂暈低..
咁就好玩喇~..
唉..可惜..
><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
我好像忘了一些很重要的事..
是不是我失去了的感情..
原來那是人類最基本的情感..
我一旦全部失去就更不像個人了吧?.
|
| 2006-09-08 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
生病日誌..  |
我病左..
..
嗚嗚..
今日
唸著早d番..
點知..
又係咁遲..
趕到死..
又係咁多人..
阻著我番去..
重要係我趕著7:45分番去既時候..
差d想吐血..
我想聽日5:30起身..0-0
結果人都重要搵唔到..
勁遲..
..
phys ed(p.e)
都係個d野..
都量唔到心跳..
突然消失左..
明明同一個位..
0-0..
4十幾就無左..
eco..
咁多堂..我發現我最鍾意呢課..0-0
上得投入d..
會考題..以前個d其實好易..
但拎分好難..要詳寫d..
要答得到point..
睇分做人..
0-0
所有小息去左搵miss咁滯..
eng..
o..係令仔鬼佬sir..
donload(?)white..
好開心..
原來佢33..
姐係無機啦我..
佢好似識法文..
我想佢教我..
但eng屎到爆..
法文可以加埋去會考入面..
無可能既事?..
0-0
d人訓哂..
但係..我eng唔係咁得..
唔敢答佢..
pa悶到爆..
聽到我眼訓..
我琴晚又無時間做預習..
唉..
咁咪大鑊囉..
眼訓到..
好左後來休息一陣就好番d..
不過都就完堂..
放學..
去左燕窩莊..
玲..me..萍..
話題圍繞天國的雞批..
因為玲想睇..
之後見到黃文山..
上次距離遠唔多覺..
原來係差勁多..
我一企埋去..成個矮人咁..
高過葉靖彥..
0-0..
之後去jusco既時候..
又見到..
never mind..
好多人..
攪到我覺得好似鄉下突然出現d先進既感覺..
0-0..
入去都要排隊..
洗唔洗逼呀..0-0
不過我想食佢入面d鋪d food..
送完萍搭車..
就去左睇doctor..
等既時候..
傾計..
番到黎..
做做下野..
5點幾..6點掛..
想訓..
之後訓醒就已經7點..
0-0
重要係兩隻腳係地..
姐係好隨便咁訓..
唔知係咪因為病..
起身暈暈地
少少頭痛..
頭先食完杯麵食藥..
佢地出左街食飯..
一個病人係屋企..因為食藥要食野..
自己沖麵..
重係有d唔舒服..
配左兩日藥..因為唔夠錢..
0-0
doctor問我要唔要醫生紙..
我都想要..
但點敢唔番..
聽日重要上geog..
對著翻版鄺sir..
唉..
last ih..
o..help..
eng同chi..
一上就頭都爆..
成班d人又好似特定堂訓覺咁..
好辛苦..
d燈d色又係我最憎個種..
..
半路中途
歌手:蔣雅文, 李逸朗 | 作曲:橋韜@U's Music
填詞:郭薾多 | 編曲:橋韜@U's Music
電車就遠去 綠燈剛熄去
大馬路再闊 沒膽不要追
默契或興趣 甚麼都登對
但愛情太崎嶇
*行人路又太窄路人太慢
令人太熱是閒事
步伐靜靜放慢但求企在路前
跟你腳步一致*
#遲半秒 大概便走進堀頭路
難保後退亦找不到
另一段前途 不斷迷途
層層疊 十字路上太多廣告
誰說過 未怕為戀愛掘墳墓
陪你遇意外都不怕共你一起
觀看著綠燈慢舞
期望你別放開手想愛就追到#
右手搭左手 動機很足夠
大馬路太闊 別鬆開我手
若不幸失手 又怎麼補救
沒法橫過關口
*行人路又太窄路人太慢
令人太熱是閒事
步伐靜靜放慢但求企在路前
跟你腳步一致*
#遲半秒 大概便走進堀頭路
難保後退亦找不到
另一段前途 不斷迷途
層層疊 十字路上太多廣告
誰說過 未怕為戀愛掘墳墓
陪你遇意外都不怕共你一起
觀看著綠燈慢舞
期望你別放開手想愛就追到#
難道 談情話愛都需要路標地圖
最怕你與我徘徊在那冤枉路
糊糊塗塗沒法走出濃霧
如若有幸散步到老
無論有沒有出路也好
#遲半秒 大概便走進堀頭路
難保後退亦找不到
另一段前途 不斷迷途
層層疊 十字路上太多廣告
誰說過 未怕為戀愛掘墳墓
陪你遇意外都不怕共你一起
觀看著綠燈慢舞
期望你別放開手想愛就追到# |
| 2006-09-06 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 356 | »
|