今日一起身就睇feel100%,,
跟住2點幾,,出左去太古,,
我同呀妹去左踩冰,,
呀妹第1次踩,,我第2次,,哈哈,,,好開心呀~~
今日呀妹跌左2次,,我1次都冇呀~~
由3:30踩到6:00,,,好累呀,,
跟住去左食m記,,食完去左杏花新城ge元綠食壽司,,
食到好飽飽呀^^
返到屋企開電腦,,等小吉on msn,,
佢俾左張生日卡我>w<,,勁開心!!
唔知聽日返學有冇人同我講''生日快樂''呢??
不過一定有ge,,嘻嘻
好期待呀]]''