森sam...!"[日誌]"

2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


2009-12-18 分類: 未分類

咩我真係打好小野咩??

咁係咁ga啦...唔係妳地想幾多呀??

都唔知有咩打!!咁我咪咁打lo!!!-33-

係喎!!!e排有咩歌好聽呀?...?"

講離聽下^^

又打完啦...我真係得小!!!

哈...唔中意嗎??






訪客留言 (返回 sam0308 的日誌)


joeywong77 於 2009-12-30 06:34 AM 發表:
` c0m:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MY_LOVE_YAN 於 2009-12-26 06:49 PM 發表:
係您..
c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manchung426 於 2009-12-23 07:13 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lillianmang 於 2009-12-21 12:15 PM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wonghiulo 於 2009-12-19 02:36 AM 發表:
COMMENT;`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]