| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
| 3E |
分類: 未分類 |
明天便踏入12月,是一年裡最後的一個月份
雖然過以前得十分平凡
但今年卻不同
1e
不會有班會活動
不會知到同學生日日期
2a
不會設計班衫
不會與老師慶祝生日
3e
不儘老師慶祝生日,更有禮物奉送
不再只是欣賞tq,而是參加
3e,令我期待,令我驚喜.
雖然f.3只過了4份一,但我相信
它是我在初中所渡過最精彩的一年
|
|
|
小b ^^ 12月又到啦 我相信. 12月一定會更加開心既 係咪啫 (哈娒太朗) ans:___________
|
網主回覆
i believe Posted at 2009-12-01 01:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55~ Posted at 2009-12-01 01:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kimmb 於 2009-11-30 10:12 PM 發表:
嘿 熟落左嘛
|
網主回覆
55 xD Posted at 2009-12-01 02:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-3-
Posted at 2009-12-01 01:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] 拍掌x2 Posted at 2009-12-01 01:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2009-12-01 01:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
no-3- Posted at 2009-11-30 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
yo=] Posted at 2009-11-30 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
對; 3E好快樂=] 有好多野玩XDD
P.S小B你好感性@@
|
網主回覆
開心=]
唔係@@ Posted at 2009-11-30 08:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|