反到學校,拿拿林做埋分作文先
點知未做曬..........
上左eng,bio
bio唔知好明,仲要quiz
算啦得閒睇下佢
上pe堂,隻腳已經無咁痛,跑圈嗰陣無事,但係一跨___嗰陣
好痛sosad,之後玩數字球,差d中
林穎欣輸左,比人扔,本來佢無事ge,點知好衰唔衰,佢閃開
就係咁,個ball就打中左佢個頭,仲坐埋落水到
笑到我xD
雖然佢4x100好勁,我好配服佢,話左sports day完之前都唔會笑佢
但真係好搞野
食lunch反到尼,上maths,geo,chin
上堂嗰陣聽到有人叫我
點知原來cherry想賣魚蛋,仲話7蚊5粒
連燒買都可以賣........
唉
好啦要做野88
|