頂,聽日就要test 最麻煩都係個speak test 本來有2個星期時間整 but我去到今日先整 本來都ok架,不過好累 今日又凍,訓到12點先起身 教會都冇去 之後吃完野,做少少又訓著左(頂) 醒果時都成4,5點 做到依架先完,但係成篇野冇個字識 都唔知聽日點讀