癡架今日 捉捉等左3個鐘,6點先去接我 今日如常,(除左放學) 朝早話4點黎接我 放左學好到4點,打比我5點黎,都ok 到5點等多15分鐘,忍唔著打比佢 佢叫我過對面個商場等佢 等左半粒,打多次 佢話係果到等多5分鐘 好今次黎路,之後同佢入去買dinner D野 6點正式返歸 有下次我就真係死得阿