救命呀,>.<
我返到去第一時間要剪頭髮
6月過黎果時前左,之後都冇剪過
係呢邊我真係剪唔落
我唔想變成軍裝頭or和尚頭
依架D頭髮長到可以吃
返到返唔剪真係唔得
好過快D過呀
還有一個月半,我就返黎
香港既美食我黎緊^.^