今日放學返企食完飯,
返回學校果時,我撞到miss yuen,
一見到佢,心諗,大獲 ,
果然不出我所料,
佢追我功課呀,
煩到...............
你真好人呀miss yuen...
英文堂,班主任同我地講要日日溫書,
仲要比家長簽名,Oh,shXt,你好野,
你唔好比我同成班人夾埋正40個差比你,
睇下你仲得唔得閒打電話比我媽,
我計5min一個,40個就係5x40=200min,
又=3個鐘20分鐘,到時你打呀,你試下唔打,
我去校長到port你
哈哈,敢講唔敢做就係我ge性格^^
傑叔,祝你個 " 右膝脛骨結節骨骺炎 "
快d好反!
|