堅強的背後 卻只是寂寞
人生若只如初見
何事秋風悲畫扇
sam56545852
暱稱: Hon
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
留待有心人(競價)
2015-11-08
台北8日7夜自由行
無助感
2015-08-28
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
文學迷
中國哲學書電子化計劃
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 492
今日人氣: 14
累積人氣: 4977
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 4 日  星期三   晴天


gather(口語化) 愉快 分類: 未分類

8月2日

旺角站等,我有預知能力,好彩我遲左出門姐,但都係做左第一個到既人

gagho第2個,之後就殺人器佢地,最遲的2個係kaka同mid拉。

打左2粒鐘,去左大快活食飯,食左26蚊,得碟細飯,勁貴lor。

之後返返去i-one打機,打5粒鐘。

10條友狂係度打mix,got5   loz=3=

打到依經無哂錢,好彩我走得快,如果唔係再食多餐晚餐,天日無錢去動漫。

之後返左home啦

8月3日

原來dan會由澳門坐船黎香港,join我地既活動,但船費真係有d拿利,成百五蚊一次,來回成300蚊。

勁貴lor,不過都無壞既,一齊play。

我今次又係預遲左少少出去,點知原來walker同dan一早到左,我同mid拉只能屈居3,4。

過程一如昨日,一樣要等人,gary、kc、殺人器、假點佬、ar田之類既人啦。

最後一日動漫唔洗排得咁辛苦,好快就入左去。

動漫節,我最興趣既當然係cos play,我就自己一個去左台後睇cosplay人物,12點個陣去返前台霸位睇cosplay大賽。

其他人一早己經唔見左。

睇完就搵返佢地,之後又見到jj暗佢,仲著住5華件杉,同埋另一個5華boy一齊。

可憐的新葉受害者=3=為佢地默禱。

之後成班人霸左架van仔,由灣仔去旺角,一人要15蚊=3=勁貴lo

個司機大佬賺到笑啦~

去到i-one,又打3個鐘機,又係mix,真係好正,不過前期係無聲聽,轉左機先有。

5點幾到啦,見到檸檬姐黎左,6點幾就去左食飯。

真係好逼下,個地方,沙爹王,又貴loz=3=d野又細碟

其實,講真既,食6碟35-37既飯到啦,我先飽。

我食左最多假,不過我就俾最少錢=3=體諒佘家貧,無力付帳。

食到後期到啦,布布姐又黎左,坐我右面,不過佢得無食=3=

睇住我食,我真係唔係幾好意思,so無講野=3=,底頭食飯

食完飯,就一齊去左機鋪啦,原來呢,好多人都係未夠稱既。

布布同lemon姐最大 loz=3=

10點9到啦,我就坐mtr返左home。

dan去左i-one通頂,係i-one訓=3=

今日先返返去澳門。

 

 

 






訪客留言 (返回 sam56545852 的日誌)


kevindx617 於 2010-08-05 08:23 PM 發表:
物都貴,,,新加坡一隻雞20蚊=hk 120蚊....叫5叫???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩,真係好貴=3=
 
但新加坡福利好麻,貴d都係咁啦
 
需然我去到一定死更,窮死
Posted at 2010-08-05 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



h1N_s 於 2010-08-05 04:45 PM 發表:
吹到睇住你食會唔好意思-.-
我地想影下你姐唔洗咁掛O_O?
估唔到天哥有QZ-.-

PS.你咁慳你食乜都會話貴架啦 -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔洗錢既野米平lo
Posted at 2010-08-05 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



daniel02 於 2010-08-04 10:43 PM 發表:
coMmEnt`
估唔到你都有Qooza ga喎xd`
我係Daniel Chan呀=)
+我啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我好耐之前依家申請左,但無用過=3=
Posted at 2010-08-05 09:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]