堅強的背後 卻只是寂寞
人生若只如初見
何事秋風悲畫扇
sam56545852
暱稱: Hon
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
留待有心人(競價)
2015-11-08
台北8日7夜自由行
無助感
2015-08-28
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
文學迷
中國哲學書電子化計劃
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 492
今日人氣: 7
累積人氣: 4993
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 9 月 13 日  星期二   晴天


2011-09-13 分類: 未分類

中秋節個晚無地方好去,又無人約。
結果就去左i-one通頂~_~
做一晚的毒男。
打機打到悶,
不知不覺又到左7點,
但仲覺得好似岩岩開通頂無耐~_~
唔知大家中秋又過得點呢﹖

希望大家開開心心,唔好學我甘on9去i-one通頂。

菜難走個陣問我,答車定行路﹖
我話行路,佢話甘累仲行路,
陣間一個唔覺意暈底係街上面點算﹖

其實呢,呢d無咩所謂。
暈底左米暈底左,
大不了米就係死。

我走個陣,真係成個人迷迷糊糊。
企係條馬路度等紅綠燈,結果企左3個字都未過
好似miss左幾個綠燈,而個時基本上係無車~_~

呢種感覺就好似我8 月尾入camp甘,
2日無訓過,仲要去夜行鳳凰山,
真係跳戰很大~_~
加上很危險,
一個唔覺意暈底左就真係卜   街了。

不過點都好,通頂的日子真係好眼訓,又攰。
下次中秋,我寧願係屋企訓教好過~

7點鐘返到屋企訓,10點半己經醒左~_~
天日又要返學@_@

真心關心我的人不多,多謝僅存個幾個。






訪客留言 (返回 sam56545852 的日誌)


Douglask0418 於 2011-09-14 11:32 PM 發表:
真心關心我的人不多,多謝僅存個幾個。
 
i care about u<3'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你是幾個之一
Posted at 2011-09-15 01:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carman0619 於 2011-09-13 12:03 PM 發表:
一個人沒有不好呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一個人幾好丫~~
Posted at 2011-09-13 04:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wonglong123 於 2011-09-13 11:45 AM 發表:
-天哥你要+油
你一定上到大學=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

希望入到
Posted at 2011-09-15 01:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]