| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
Marry ` Chrismas o* |
|
琴日平安夜冇打到BlOg..
今日補打返小小啦 ! !
琴日先去M記食野..
食shake shake薯條..
食完就去[馬可賓]坐,打機..
5點幾就走人..去左許留山''
Miss kong 請 . .YUMMY ! But 貴..!!!
食完..去屯門市中心行街..班boy走左..
我地行左好內..沒得打邊爐''so食鐵板餐..
食完..儀走 我地行多陣.. 就走 ! !
**********************
今日11點去換黑澀會握手証.. 仲有 `
12點坐車去apm.. 1點去到..
等左2粒鐘..3點..小綜都未到.''
3點幾佢終於黎到啦` 令仔..
But逼死` 好辛苦 . .
超超超!好好好!令令令仔唷*
期待聽日ge黑澀會去元市朗..]
|
| 魚尾係呢個時候打既:2007-12-25 11:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 171 | »
|