| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007-11-05 |
|
呢排都冇咩時間打BlOg+好耐冇店個部腦啦..
家因就黎UT,所以呢幾日都冇出街..連出去溫書都冇''
今日仲好成功咁溫完數學D野..
聽日就溫IH同英文..有時間再重溫番數學''
琴日只係顧住玩MSN,因為我家姐出左街..
所以真係忍唔住..反左一陣,[希望大家唔好學禾]
我有個目標?:囉全班十名之內同全科合格..
對於某D人黎講好易.對於某D人黎講簡直係發夢.
對於我黎講,可能會係努力得返黎?成果..
都好希望大家都有一個目標..大家都要+油呀*
***************************
無論你係咪講我都好,我都唔會再問..
承你貴言:我長大了,學會了控制自己的情緒,不會再哭''
但心情仍低落得很..或許,你聽到的已成過去..
但現在..希望你明白..人總會改變..請你面對現在要緊''
沒有一個人沒講過一次是非,唔多唔少總有.
但我們已答應了你們......請你明白''''''
友情線出現了大大的問題,請不要再給我壓力.....
現在回想以前,真的是很快樂,感情也很好..
不知是否分裂過很..感情真的是淡了很多......
*請不要怪責我..有咩可以cm低問我...]]
千萬唔好係背後講,如果唔係就代表[講是非]
|
| 魚尾係呢個時候打既:2007-11-05 02:26 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 171 | »
|