| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
BBQ`悲喜交集++ |
|
今次的BBQ,有點兒0嘴..
因為...超耐...
=====================
今日一起身.就食野..
洗頭..拾野..換杉..走人...
跟住就去c 培記買腸仔''
再去西鐵站搵皮'文'粉'
sor..皮'文'粉'}}我遲到了..
到左兆康西鐵站搵阿Li..一齊走
+++++++++++++++++++++++++
去到蝴蝶...徐'儀'B佢地到左''
搵左好耐..好耐..→都冇爐
等等下..張同小雞雞黎左''
一齊分頭去搵爐``(搵唔到)
跟住,,朗'肥'賢'....佢地慢慢黎灑..
搵呀搵...搵呀搵...5點幾啦!!仲未有爐''
跟住佢地同我講..可能要9點幾先有爐''
>.<我地住部人聽倒都0灑嘴呀=.=
我同文'莉'儀妍去換褲同鞋..去玩住先..
去出去沙灘到玩沙''再出去海邊玩''
我地幾個係到影相相,,跟住就(掉)石仔..好好反呀!!
玩左一陣..去洗腳..洗手..周圍走下..
其間見到班F.3,,不過佢地搵唔到爐就走左..
等左好耐好耐,,先7點幾...
妍燒都未燒就話夠鐘要走喎...個個都鬧佢
跟住B同皮就送佢出去,,耐到升天禁制==
佢地返左黎..我地就去換褲先..
返黎,,又繼續係到等..==
到8點幾..(交)左一輪..
等咁耐..終於都燒得啦~
同阿Li去洗腸..攞野..準備燒野食..
點知,,搞左好耐先燒得呢..一路燒一路談天''
唔知邊個講起[[鬼]]''搞到個個都唔咁返屋企==
我地燒到就黎11點(未到)就走人..
走果時,,個個都唔咁行最尾'']]
個個都行得超快..比阿Li踩到''
我冇冧過今日要喊..死人張盛誠--
跟住搭輕鐵轉西鐵走人..>3<超累>>
差唔多係12點返到屋..累爆...
**************************
#影左D相#


>3<

↑
(呢張係我幫佢地影嫁)






仲有好多嫁...
係文send比我嫁..
Thx啦..文''
|
| 魚尾係呢個時候打既:2007-09-30 04:23 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 171 | »
|