samantha14
暱稱: `魚尾 =)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-22
一個人會有多孤單 Oh ...
3年啦=)
2010-02-07
2010-02-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 6 月 30 日  星期六


唱''k''k''

 

 今日2點半,

約左彤一起搭車去元朗,

等左很耐呢..走了一班車

去到,彤跟她弟又沒有帶傘..

三人共用一把傘,,你話會唔會整濕!?!?(我把傘已爛了小小)

到左Neway,又要等..很煩呢..

上到去K房..點歌..歌位爆了,還有很多歌未點呢..(真cheap)

唱 why why tell me why 時,,很hight呢..

個個都起伸跳舞,,超hight呢!!..

妍你又不來,,我們玩得很開心呢~

文你唱了很多歌,,但你走音的也多>.<

皮..我未聽過你唱歌呢,,唱得很投入>.<

Lily姐,我和你唱得很開心呢>.<

儀跟chibi唱歌聲音很少呢..=.=

彤你唱了很少唱呢............=.=

彤弟...說起你就O咀了

指著人,很沒有禮貌呢

你4年級了,,還要哭..沒有人說不給你玩呀!

我們是來唱k的,不是來看電視的<(家中也有得看吧~)

還要我們較小聲點..你想浪費金錢?.哼!.我不想!!

``````````````````````````````````````````

吃完蛋糕,,彤要走了..我們便先結帳

彤不夠錢呢~搞了很久,,很問人借錢..

走失了很多首歌呢~~唉....

走的時候..皮的媽媽來了..

意外,,還以為是她的表姐呢..

最後,文,皮,B跟我一起搭巴士,

莉打來,那兒很黑,沒有人,很擔心她呢~

幸好最終亦能安全回家..

魚尾係呢個時候打既:2007-07-01 11:19 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]