| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008-03-16 |
|
[=多謝你地既朱古力=]
死高慶偷人D朱古力又唔撚認`
*****************************************************
琴日要去OUTING‵
係巴士到3個人坐牙!!!!!!!!!!
去到左孫中山博物館......////
真係好靚呀^___________^
回程果時係車上見到D唔應該見到既野*
放學同阿Li一齊走
唔好打電話黎煩住灑啦。。又唔係揾我地‵
同阿Li一齊搭K73,,見到兜兜--
死jimmy你好靚仔呀..!!哈^ ^
羅嘉霖!!我地先冇你咁cheap牙----)
係朗屏落左車..死肥袋又唔肯請我地食野wo==
食完野之後就去左阿Li屋企..先上去換fu''
再落樓搽xx..食珍寶珠..有人打比阿Li..///////
講埋D無聊野`冇地方去就返屋企啦~~~~~~~~~
之後我地出發lo~ ^^
返到黎..累死喇=]D水飲灑咁濟' ' 食麫包. . . . . .
我地兩個都唔出汗既>< 流鼻血牙``````
之後去左踏單車. . .等阿Li D 表妹黎一齊去踏單車''
又仆左街啦` 頂! 流血牙! 好痛!
6:00要走了. . ! ! 一齊踏單車送我去搭車(77)
THX!!!!!!!!!!!!!!
|
| 魚尾係呢個時候打既:2008-03-16 03:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 171 | »
|