仲記得 一年級生既時侯
我識左一個我認定左佢系我既最好朋友既人
我同佢既感情好好
有咩都一齊分享
但系 我咩都記唔起
我打出黎既一齊一齊
都系佢講我知
我好恨甘樣既自己
到依家 前幾日
我同佢幾感情
無影消失
佢見到我當睇唔到
我好想同佢做返朋友
我好唔甘心
點解自己甘失敗
我好想喊
我好想搵人同我傾
我每次囉起電話既時侯
我都會放低
因為我交唔出份勇氣
我依家唯一希望
佢可以同返我做朋友
我..........好後悔自己所做既一切一切...對唔住牙...我