↗/||,__★至少還有你*\,;值得我去珍惜∵::× 牙   

 x◆''甜酸苦也都好,,,遲早我亦都接受到
!■,,別人跟你擁抱都再管不到×°】
                         

samanthat
暱稱: []﹍_±× SAManthA ∴:.【/| 雅雅 *﹡|}
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
最新文章
哭了
xx 大 雨 天 xx
我要愛的好
樂園
我戀愛了(公主小妹插曲...
文章分類
全部 (16)
[*歌詞 FROM ENG (1)
[*歌詞 FROM HK (3)
[*歌詞 FROM TW (3)
從別看到的文章 (2)
雅雅的專屬日記 (1)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


空房 傷心 分類: 雅雅的專屬日記

仲記得 一年級生既時侯

    我識左一個我認定左佢系我既最好朋友既人

    我同佢既感情好好

    有咩都一齊分享

 

但系  我咩都記唔起

    我打出黎既一齊一齊

    都系佢講我知

    我好恨甘樣既自己

 

到依家 前幾日

    我同佢幾感情

    無影消失

    佢見到我當睇唔到

    我好想同佢做返朋友

    我好唔甘心

    點解自己甘失敗

    我好想喊

    我好想搵人同我傾

    

    我每次囉起電話既時侯

    我都會放低

    因為我交唔出份勇氣

    我依家唯一希望

    佢可以同返我做朋友

 

    我..........好後悔自己所做既一切一切...對唔住牙...我




訪客留言 (返回 samanthat 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]