 扮演上數學堂
(轉堂時,班人嘈到飛天。miss鍾一入黎全班靜哂)
miss鍾:good morning,class
眾人:good morning miss鍾
miss鍾:你地做咩咁嘈,出面都聽到你地咁嘈。書又唔拎出黎準備,又唔收拾心情上課。楊展坤,仲唔拎書出黎?
坤:拎緊
miss鍾:黃興文,你做咩企系後面?你又冇帶書?一陣第3個小息同lunch time落去教員B室罰企。
文:哦
miss鍾:好!開始上堂前,寫上次學既三角恆等式出黎。李x康,同我出黎寫。
康:sorry miss,我唔識!
miss鍾:你地班一個二個冇用既男人。書又唔戴,野又唔拎出黎,冇鬼用嫁你地。
輝:miss鍾,佢地三個姐,唔係全部都係冇用既男人,呢題我曉。
miss鍾:好,咁快d出黎做!
miss鍾:good,全對。康同文一陣一齊落去罰企。好,我地繼續上堂。上堂既堂課有邊題唔識做a?
marco:第7題
miss鍾:家聲,同我出黎做。
miss鍾:good,全對。(指住坤)你睇你個冇用既男人,學下人地啦。
坤:我夠識lo.....我唔做之麻....
miss鍾:王志輝,你同我企起身,企好d a,唔好訓。
輝:冇計啦,x神消耗太大啦
(玲玲.....)小息
miss鍾:goodbye class
眾人:goodbye and thankyou miss鍾
(完)
|