今日
係英文測驗 都算係ok啦
但係今日派左綜人巻
心情緊張到手汗都出埋
收到巻之後就慢慢打開
只係得個60分
跟住我發現波兄重高分過我
我真係冇野好講
聽日係我最唔鐘意既科目
中史
我今次既目標係40分或以上
人地會覺得我比自己既要求咁低
但係對我離講 已經係好幸
今日送比大家既歌係Stick To The Status Quo希望大家中意