今日
一早就反左學校學鼓
呀sir就叫我做試後活動既表現
但係係後援
唉.........
話就話有"機會"表現姐
但係我覺得都冇咩可能呀
好煩呀
學野又學得慢過人
咪攪到咁樣囉
唔講依個住
講番今日
學完鼓後
就反左屋企休息左一陣
就去左教會
我又打鼓喇
今日打d野完全錯誤
真係唔知攪咩
跟住聽講野
有小小唔明
但係都明既 大多數 "我諗既"
走左後
我打比佢啦
都ok既
都覺得自己打得唔岩時間
明明知道佢出左街 都打比佢
比佢鬧係岩既
---------------------------------------------------
Good Bye呀
|