今日
一訓訓到9:00,真係懶呀,哈哈!!!
跟住落左街食早餐,
依排食咩都唔覺得好味既.....唉....
可能係為左果件事啦...
日日都唔係既開心囉!!!
跟住就去左碼頭果到買單車零件
買左後,就即刻番屋企整喇
都攪左一個鐘呀
跟住就番左教會呀,同平時叉唔多
跟住就番左屋企打blog喇
------------------------------------------------
冇得反轉頭的日子