曾幻想與你手牽手走過那名叫○甜蜜●的大橋_可惜因你的說話...夢也粉碎了☆
`*-}我們之間存在了太多的不可能
♥你離去了;我也只好回到你還未出現時的生活了;
♥因為你離去了`一切就會歸回零
;您不會瞭解 不會明白 我的悲傷 我的絕望
請勿欺騙;謝絕謊言`
samho5201314
暱稱: Rebecca
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
驚訝..
一年啦
2010-12-15
咩意思...
2010-07-28
文章分類
全部 (150)
愛情 (3)
憔悴 (1)
未分類 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 376
今日人氣: 14
累積人氣: 4901
2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


呵呵~~ 開心 分類: 未分類

回想起 放棄放縱
回憶起 心愛心痛

在記憶中滿載
從相識去到灌溉
從相親走到傷害
如你跌過 拿勇氣再愛
自己卻放不開

大家好,,我有幾日冇寫等我補寫番,,禮拜4派埋其餘D卷,,公佈下成績先,,中文閱讀,,44.5/80,,都算好嫁啦,,科學,,本來50.5因為ms計錯分數,,所以變左52.5,,哇卡卡,,普通話,,82,,放學等黃光耀過左黎先去塭ms w0ng,,睇下遲D搞 BBQ定 Camp,,之後睇人打波,,場波真係好精采,,之後6點幾走左wiF RaiN

禮拜5,,最受委屈既一日,,大息係操場俾龔子惠揭起條裙,,番到去,,冇喇喇俾梅生摑左我一巴,,佢仲要講大話,,話冇摑我係吾小心掂我,,我分得好清楚係摑定掂,,我死都吾會原諒佢,,番黎俾老豆鬧,,因為我叫佢買D好麻煩既野比我食,,仲要屈我,,我發誓我冇講大話,,你信就信吾信就算,,個一日我真係覺得好辛苦,,多謝老公同一個fd安慰我,,thz!!

禮拜6去左老公屋企訓,,我喊左,,因為真係太辛苦,,下就去左何文田探姑婆,,因為佢整斷手,,老公係下面等我,, 對吾住,,要你等甘耐,,錫番,,不過你整到我瘀左,,夜晚同老公食飯

禮拜日係屋企,,做家務,,老公走左出去踢波,,我上左牙妹度叫佢做功課,,

今日大息打排球,,好無奈,,條嘟街踢左個波出去,,又吾執番,,冇得打,,慘慘慘,,着沙灘褲訓真係好好訓,,嘻嘻

有些感覺變了 才記起 每次我都在笑
追憶來到這完了 快樂卻不知曉 我竟哭了

我衷心感激你 令愛似幅畫

時間記取美妙 難過的事情 忘了

 

發表時間:2009-04-06 06:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 samho5201314 的日誌)


Irisyuen 於 2009-04-07 04:10 PM 發表:
吾係咖哩雞...麥你老公甘暴力加....
甘暫時收下工都得掛....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



I JuSt LoVe U 於 2009-04-07 06:46 AM 發表:
rE` Iris;]
個日見你吾到 吾得 你吾可以收工 吾係咖哩雞
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Irisyuen 於 2009-04-06 11:38 PM 發表:
你地既對話好好笑....
我覺得俾人攬舒服d....
5開心..5搵我....sad...
不過算拉...有你老公係度..
我利個家姐要收工拉...
你老公整到你瘀左...
嘻嘻~~[迦哩雞]...
sweet..sweet....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



吳生 於 2009-04-06 07:18 PM 發表:
邊有牙 你唔信就算-333-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我信 我信
 
Posted at 2009-04-06 07:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



吳生 於 2009-04-06 06:59 PM 發表:
我有話唔信咩-33-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你D態度話吾信....
 
Posted at 2009-04-06 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



吳生 於 2009-04-06 06:51 PM 發表:
都唔知係咪既-333-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係牙..吾信就算
Posted at 2009-04-06 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



吳生 於 2009-04-06 06:23 PM 發表:
着沙灘褲好訓 即係攬住我就唔好訓啦-333-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾係..攬住你最好訓
Posted at 2009-04-06 06:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]