| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 15 日 星期六  |
哈.....  |
分類: 未分類 |
今日又開心有5開心......不過開心多過5開心.....晨早就同彭彭番學校.....因為打比賽......miss5比我出去.....算囉......12點幾同rain,彭彭同埋kube去西9食野......食完番去.....今日地鐵站見到我呀媽.....5知佢見5見到我.....之後我就同彭彭分開行~~我去左崇正......今日收到生日禮物....好開心......去還排球個陣打左比marco......佢最後話我傻......嘻嘻......家玲今日上左我屋企........哈哈..........吳銘心.....sorry呀.....我地禁5到彭彭講你D私隱出去.....sorry........
|
| 發表時間:2008-03-15 08:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
dhsadhskjhs 於 2008-03-16 02:35 PM 發表:
點解有生日禮物ge?
|
|