| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 17 日 星期一  |
勁開心.....  |
分類: 未分類 |
今日個車好快就黎左.....所以早左.....番去狂做功課....哈哈....英文...溫書.....係咪好乖呢......哈哈...小息.....無事.....只係比人話姐........數學.....小測.....對今次好有信心......哈......5知點解.....電腦....最快打完個10個可以+分同自由活動.....我梗係上msn拉.......不過偷偷地上......哈哈....miss 5比.....第1堂平安無事.....但第2堂衰左......比人罰企......小事.....中文.....背書.....聽日背.......做書....番屋企做......基教....成堂同李斯琦傾計......傾到放學0..佢拔尖....我打波.....打得勁樣衰0......放學....見到marco.....同佢一齊番.......哈哈....好開心.....一路上有講有笑.....感覺真係好似以前甘......我比人禁食呀....因為個病.....今日差D早退........好彩無.........
|
| 發表時間:2008-03-17 09:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kay 於 2008-03-19 05:32 PM 發表:
你咪好開心lor 哈哈 唉 我都想我同佢都係咁開心 但係我知唔會lor... 不過 我d朋友開心 我就會好開心la 哈哈
|
|
|
LWH 於 2008-03-17 10:37 PM 發表:
我不會拉!
|
|
|
LWH 於 2008-03-17 10:19 PM 發表:
祝你開心!
|
網主回覆
你都要.... Posted at 2008-03-17 10:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|