| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 18 日 星期二  |
呆....  |
分類: 未分類 |
今日番去5做功課.....哈哈....係甘食....哈哈....今日無買野飲.....因為病情嚴重好多....而且我又一病不起.....買左枝凍既大水....哈....7:45食藥.....上堂......勁5舒服.....趴左係張檯度......小息.....好呆......5知點解.....體育....玩跳箱......唉.....打左陣波....就入去禮堂.......成個呆晒.....5知點解....英文.....狂左grammar.....係miss未黎之前......我發覺自己隻腳係英文堂度企5直.....5知點解........大息......打左陣.....D陽光出番黎.....所以我打D波都無甘準......大息之前落過雨......反而我鍾意陰天......無甘曬......有D落雨既feel.....通識.....做ws做到癡線......又玩手機....中文....趴左係張檯度.....
曾快樂曾相戀 曾擁抱吻著你
曾吵架曾生氣 如今一一記起
如果心仍不死 容許我 掛念你
明知道迷戀你 而可惜沒法擺脫別離 抱著空氣
但是我想你知 事實我很在意
|
| 發表時間:2008-03-18 06:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
I JuSt LoVe YoU 於 2008-03-19 06:51 AM 發表:
大家甘話....
|
|
|
LWH 於 2008-03-18 09:19 PM 發表:
最尾個段有同感!
|
|