曾幻想與你手牽手走過那名叫○甜蜜●的大橋_可惜因你的說話...夢也粉碎了☆
`*-}我們之間存在了太多的不可能
♥你離去了;我也只好回到你還未出現時的生活了;
♥因為你離去了`一切就會歸回零
;您不會瞭解 不會明白 我的悲傷 我的絕望
請勿欺騙;謝絕謊言`
samho5201314
暱稱: Rebecca
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
驚訝..
一年啦
2010-12-15
咩意思...
2010-07-28
文章分類
全部 (150)
愛情 (3)
憔悴 (1)
未分類 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 376
今日人氣: 75
累積人氣: 5075
2008 年 3 月 22 日  星期六   雨天


大雨...... 無奈 分類: 未分類

今朝7-8先訓.....10點比人打過黎既電話吵醒左.....甘我就攞張被攞去......睇睇下電視....好精神......於是我就開電腦.....12點幾....呀媽起身.....佢鬧我.....佢話做咩5叫佢起身.....佢都傻既....你自己想起身就起身嫁啦......1點幾....落左去食野....好飽.....去左買糖比細佬.....$11 2支....跟主接左家玲去我屋企.....我地再出去接Iris.....點知好大雨.....番去攞姐....sorry Iris & sandy....遲左黎.....番到屋企...玩左陣電腦先開台......sam今日因為佢呀爸番左屋企...所以5出......vincent因為佢呀媽因為落雨既關係5比出.....佢話聽日先wor.....唉.....開開下檯....姨媽打黎......叫我落去....佢仲比左$50......比我.....因為要儲錢.....所以無請你地食野......sorry呀3位......遲D先拉......跟住同人傾電話and打麻將......心情勁差......6:00落左去食野......跟住就同家玲上番黎....好恐怖.....於是要我送佢落去....我有送.....但佢都遇到D好恐怖既野......唉.....5知marco今日去屯門有無事呢.....

發表時間:2008-03-22 08:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 samho5201314 的日誌)


dhsadhskjhs 於 2008-03-23 02:56 PM 發表:
唔好寫我個英文名la!唔鍾意ar!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LWH 於 2008-03-22 09:30 PM 發表:
食既醋5會酸!只有呷既醋先會酸!(驚你C5到so留係利篇)
成日sorry 5悶加?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]