| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
大雨......  |
分類: 未分類 |
今朝7-8先訓.....10點比人打過黎既電話吵醒左.....甘我就攞張被攞去......睇睇下電視....好精神......於是我就開電腦.....12點幾....呀媽起身.....佢鬧我.....佢話做咩5叫佢起身.....佢都傻既....你自己想起身就起身嫁啦......1點幾....落左去食野....好飽.....去左買糖比細佬.....$11 2支....跟主接左家玲去我屋企.....我地再出去接Iris.....點知好大雨.....番去攞姐....sorry Iris & sandy....遲左黎.....番到屋企...玩左陣電腦先開台......sam今日因為佢呀爸番左屋企...所以5出......vincent因為佢呀媽因為落雨既關係5比出.....佢話聽日先wor.....唉.....開開下檯....姨媽打黎......叫我落去....佢仲比左$50......比我.....因為要儲錢.....所以無請你地食野......sorry呀3位......遲D先拉......跟住同人傾電話and打麻將......心情勁差......6:00落左去食野......跟住就同家玲上番黎....好恐怖.....於是要我送佢落去....我有送.....但佢都遇到D好恐怖既野......唉.....5知marco今日去屯門有無事呢.....
|
| 發表時間:2008-03-22 08:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
dhsadhskjhs 於 2008-03-23 02:56 PM 發表:
唔好寫我個英文名la!唔鍾意ar!
|
|
|
LWH 於 2008-03-22 09:30 PM 發表:
食既醋5會酸!只有呷既醋先會酸!(驚你C5到so留係利篇) 成日sorry 5悶加?
|
|