| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
ok拉.....  |
分類: 未分類 |
琴日係張床度碌黎碌去.....訓5到.....今日5係去將軍澳......哈哈..可以訓耐D..好yeah....下就同呀媽食完野之後....番學校.....+操....不過我無操.....哈哈......番到黎....同家玲.....去左呀妹屋企..麻煩兼變態.....落左去打波.....見到marco.....哈.....同佢地打排球.......不過marco比之前好左......有進步......有次5小心見到遽同家玲玩.....有D開心....亦都有D5開心.....不過5關我事.....5點幾家玲上左我屋企....哈哈.....今日我老豆同我咬......最終都係我贏.......哈哈.......今日洪文俊話比我知......佢將我個電話比左人....部可以話比既....係個個人搶......佢個Fd仲話我索.....有D反胃.......後未我話比marco知既時候......佢嘔......不過算拉....我自己都有D反胃......我5會怪佢......
|
| 發表時間:2008-03-26 09:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|