| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 27 日 星期四  |
哈....  |
分類: 未分類 |
今日朝早我比人吵醒左.....於是我就開電腦......點知比我見到marco上左......我話你陪緊女呀....佢話邊個.....我話你囉.....佢話個個係你????我話5係掛.....我點知你條女係邊個呢....係咪先....佢話啊......跟住就落左.....成朝就等緊人電話.....但我同洪文俊傾電話同玩msn game0.......哈哈......下就同家玲佢地打波.......家玲冇拉拉喊.....驚.....我地以為家玲走....點知佢去左買野.......哈哈.....Iris兩姊妹打得愈黎愈好.....sam都係......vincent都進步左少少......只係得我差左....... 夜晚同rain傾電話.........一日甘就完lu.....聽日番學拉......不過要統測.......慘....放早......
|
| 發表時間:2008-03-27 08:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
俊 於 2008-03-28 08:33 AM 發表:
又時佢都會WIN...唔係輸曬
|
|
|
惯左阿麻!不過我會聽你講既!要改阿麻!(miss)
|
|
|
LWH 於 2008-03-27 09:23 PM 發表:
同俊玩輸曬!真的好笨阿!^^我都覺得自己有進步阿!我要入中學打加麻!梗要學好D!
|
網主回覆
5好成日用單手..... Posted at 2008-03-27 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|