曾幻想與你手牽手走過那名叫○甜蜜●的大橋_可惜因你的說話...夢也粉碎了☆
`*-}我們之間存在了太多的不可能
♥你離去了;我也只好回到你還未出現時的生活了;
♥因為你離去了`一切就會歸回零
;您不會瞭解 不會明白 我的悲傷 我的絕望
請勿欺騙;謝絕謊言`
samho5201314
暱稱: Rebecca
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
驚訝..
一年啦
2010-12-15
咩意思...
2010-07-28
文章分類
全部 (150)
愛情 (3)
憔悴 (1)
未分類 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 376
今日人氣: 65
累積人氣: 5065
2008 年 3 月 28 日  星期五   雨天


失眠......慘...... 感動 分類: 未分類

救命呀......哩2日5知係咪過度活躍......竟然訓5著.....變態.....所以琴日同人傾電話......呀媽無拉拉起身....發現左我3,4次係度傾電話......所以比呀媽攞走左個電話......我就開始係張床度碌黎碌去.....碌到5點.....停拉.....因為呀爸起身.....所以要停....係5點幾....我諗住休息一陣.....點知都係訓5到......唉.....但我聽到落雨聲.....點知都係訓5到既....6點幾...訓到拉....但已經夠鐘起身.....算.....番到去.....同茗茗去小食部.......番黎見到marco.....不過無理佢.....番到課室.....無野做....考拉....用晒D時間wor.....第一次.....小息......玩漢堡飽.....哈.....英文...又係.....不過有時間訓.....哈哈....10:30放學.....同marco一齊放.....哈哈.....去左家玲屋企.....勁好玩.....落到黎......又見到marco......唉......2點幾...去左山頂打波......見到D5應該見到既野......好彩後未marco佢地都有著番D 3.....最後去左崇正打......死人marco wong.....基本上....我成日都有同佢講野.....佢仲叫我打波...不過我太累.....5打....sorry....後未同黃穎打左陣.....就走.......Iris...你聽日係5係面試?????

發表時間:2008-03-28 07:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 samho5201314 的日誌)


LWH 於 2008-03-28 09:50 PM 發表:
你同M甘有緣!把握機會!不過你...都係放棄吧拉!!!!我聽日面時阿!我可能會利玩既!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可能....但5會lu3...
Posted at 2008-03-28 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]