| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
痛.....  |
分類: 未分類 |
琴日一上床...呀媽就番.....所以我落床.....係第2次上床....又落番去....因為肚痾.....如此類推.....直到1:30.....無教好訓......唉.....今日狀態好好.....所以番......放學之後.....番左屋企...同呀媽落去食野個陣.....個肚好痛.....去到.....痛得仲利害.....好痛....我頂5順......所以番屋企.....食完藥之後....上左呀妹屋企....然後落去接人......同佢地去左球場打排球.....唉......sam同龜龜見到我之後...就叫我同佢地一齊走.....龜龜要in張明添.....番到黎.....我個肚仲係好痛.....痛到就黎死啦.......
|
| 發表時間:2008-03-31 07:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LWH 於 2008-03-31 09:52 PM 發表:
我都痛到要死阿....
|
|