| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 4 日 星期五  |
ok拉.....  |
分類: 未分類 |
今日離奇地訓到11點幾.......哩幾日心情5好.....所以無打blog.....好彩有人陪我傾.......好多謝你......次次我5開心.....塭你就無乜野啦....因為你會哄我.......好多謝你呀......但反而我要同你講對5住......因為我想個個5係你.......我愛個個亦5係你......不要再浪費時間係我身上啦........去塭個第2個啦........起身之後....睇電視.....食飯......今日sam叫我過去打波......不過主要要我攞個波比佢.....打左陣就走......sam個呀哥....5係同佢住個個.....都ok勁......同sam有甘上下實力......今日比人叫左落去買野......又關我事......勁5like囉.....聽日番基愛......我係度諗......我番5番團契好呢........
|
| 發表時間:2008-04-04 07:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LWH 於 2008-04-04 09:14 PM 發表:
Sam又話5出!又呃我!
|
|