| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 11 日 星期五  |
哈哈....真係好好好開心.....  |
分類: 未分類 |
今日都ok啦......今日朝早去小食部.......marco本來係我後面......但佢同個fd跑.....所以變左係我面前.....佢係出面等佢個fd....具有2個fd一個話....黃仲賢....你條女呀.....跟住另外一個話......高定矮個個......佢話高個個.....聽到之後真係好開心......哈哈....晨讀....做數學......哈哈....音樂.....勁想訓.....因為我哩幾日係甘肚痛.....訓5到.....黑眼圈都有少少.....週會.....無呀.....所以見5到佢....小息.....幫ciky同kelly攞簿.....係咪好乖呢......哈哈.....數學......自修.....因為miss無番......希望miss Lau快D好番......第2堂數學....黎寶兒代.....英文.....張姑娘上.....所以miss yu無黎.....哈哈.....食完飯之後.....miss yu叫我同ciky上去塭佢.....所以我地行左最近miss yu間房既樓梯......哈.....竟然比我見到marco......佢當住佢D fd同我D Fd面前同我玩.....哈....好開心.....哈哈......ciky話sweet死啦.....通識.....心理學家黎左.......中文......背書.....抽中左我....5識....比呀sir話......rebecca我覺得我你次次都5識bor......林詩駿話梗係啦....你個Marco 5係度呀嘛....我即時勁嬲甘講.....你5出聲無人當你啞嫁......我講完之後.....有少少眼濕濕...普話......無無聊聊甘過.....放學...去左背書....背完之後陪ciky去俾番本ERS俾miss yu.....跟住去左團契.....5點幾...番黎.....聽日8:00要番到協同練波呀.......好麻煩呀.......
|
| 發表時間:2008-04-11 08:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kay 於 2008-04-12 08:07 PM 發表:
我睇到你咁開心 我都好開心 因為你之前差唔多日日都喊 見到你真係心痛 現在的你 我十分安慰 我相信佢係真心ge~~ 你要好好珍惜佢 難得有一個鐘意你,你又鐘意ge人一齊 係一件好難得ge事 祝你幸福快樂
|
|
|
I JuSt LoVe YoU 於 2008-04-11 10:44 PM 發表:
我無呀....
|
|
|
iris 於 2008-04-11 09:45 PM 發表:
5好俾甘大希望自己!特別係boy!
|
|