| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 15 日 星期二  |
就當咩都係我錯......  |
分類: 未分類 |
今日番去.....又係要我攞班本管理.....好心就5擺番落去櫃度啦.....日日要攞好煩嫁嘛.....上科學....次次miss chow講D野我都想訓....真係好累....1個禮拜無訓啦.....琴日....我俾sam傳染左感冒....於是我又傳左俾彭....彭又傳左俾陳思元.....sorry.....今日體育勁正.....因為miss yu無番.....第一堂無老師.....正.....個個都玩到癲晒....第二堂.....呀sir....我地當住呀sir面前大聲講野.....哈.3.....英文.....無事發生....食飯.....然後去左電腦室.....1:15先入左去.....marco叫我.....但我無認佢.....sorry....於是我走個陣....marco話.....5認我???你講嫁.....我話....無呀....我個fd仲要係度話...都話嫁啦....又5信我....通識....做專題.....中文....無事發生.....放學....marco行過....佢同我話咩呀....我話咩呀....但rain話見到我同佢隔空咀咀....o晒....跟住佢落左黎....同我傾計....哈哈..............睇班際籃球....睇到我爆血管......死左....搞到我無氣.....後未我打俾呀媽.....呀媽鬧到我喊.....thx rain and彭......
|
| 發表時間:2008-04-15 07:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
iris 於 2008-04-16 03:17 PM 發表:
sam病得好犀利阿!
|
|