| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 16 日 星期三  |
| 究竟想點.... |
分類: 未分類 |
今日番黎....勁想死....因為又操場早會....我頂....然後打鐘....落去.....次次都會見到marco...我係佢後面.....甘點呀...然後音樂....真係愈黎愈悶.....基教.....miss wu監堂....無得訓.....小息....見佢5到.....中文....甘講愛情同紋理....死鍾sir....數學....想訓.....但我去完廁所...出到去見到marco溝女....我番到去....爬左係度諗我究竟做錯左D咩.....點解你要甘對我.....放飯既時候....我出去....爬左係欄杆....喊.....我仲同ciky講話....我究竟做錯左D咩....後未我冷靜左....大息....我上去小食部.....佢話扮見我5到....我話係呀~我故意扮見你5到.....我個陣好嬲....後未....我行番落去...但點知.....rain佢地去小食部....所以我都去左....我落去個陣.....一眼都5望佢....後未我叫ciky去叫佢出黎.....佢哄番我....大息完啦...俾人拉住...搞到我同marco一齊走....車....我幫ciky問marco識5識2C個個..佢話5識....但佢個fd就話識....5知呀...普話....寫愛情野....哈哈....英文....2堂都傾計.....放學....一出廁所.....見到marco ....佢同我揮手...哈哈....最後同rain去左睇班足....點知....有人傷左...要入廠....call白車....rain 5好甘傷心....你5諗哩件事都可能會發生...5好自責.....
你哄我所用的說話....好像情侶....你究竟想我點呀.....
|
| 發表時間:2008-04-16 08:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
iris 於 2008-04-17 03:24 PM 發表:
一句講曬:問清楚lo!
|
|