| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 哈..... |
分類: 未分類 |
今日番到去....淨買野飲...係班房..成日都見到marco....今日係個個王sir上堂.....訓教....小息....死地地....走左去小食部....又行番番去課室....視藝....好快過...因為同ning傾計.....中文.....鍾sir發脾氣.....因為琴日件事.....唉....至於係咩事....就當面先講....大息....同marco上下講野...又多一個人知我係佢條女.....唉....我真5明....跟住陪ciky去library....番到去...係甘同伍妙言玩.....英文..作文....哈哈...傾計....科學....5知點解今堂5覺得眼訓.....放學....一出門口就見到marco.....不過我就去左廁所....出到黎...佢都係望住廁所門口....到我入班房前....佢都係望住我....佢今日班籃...但無打....今日放學去左red cross...之前...ning話睇下鄭俊軒望你呀.....佢好大疑心....無可能嫁.....
你就想點呀....點解要甘多人知道我係你條女??你可5可以話比我知...
|
| 發表時間:2008-04-17 09:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
I JuSt LoVe YoU 於 2008-04-18 07:34 PM 發表:
佢5會甘嫁.....
|
|
|
iris 於 2008-04-17 10:03 PM 發表:
可能柜只係想有個人陪柜但又5想負責甘囉!好似好痴線??
|
|