| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
5開心.....  |
分類: 未分類 |
今日朝早訓醒....5想去排球....好彩後未kitty打黎話5洗....去左食早餐wif彭....我地係甘打比rain....最後我地去左迪士尼....我地回程既時候搭錯車.....所以彭數學補課遲到....sorry...而我就番左長沙灣...去左妹屋企.....12點....番左去....跟住送左佢地番屋企...跟住同家玲...林君....佢地去左西9行陣....係溜冰場出面....見到rain...骨...ning....sam黎左....去我家開檯...係去我屋企途中....我叫sam姐我...佢5肯.....所以同家玲一齊....我一笠聲都無出過.....去到我屋企....又顧住係我部電腦面前....算囉...後未我走左入房喊....後未送佢地落去....vincent都覺我5開心....但我話無.....算...
|
| 發表時間:2008-04-19 07:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
L Y K NicoLE 於 2008-04-19 11:43 PM 發表:
Sam都覺得你5開心嫁..... 我都系..... 5知你乜事???
|
|
|
ning ning 於 2008-04-19 11:27 PM 發表:
cm
|
|
|
iris 於 2008-04-19 09:10 PM 發表:
做咩5開心?
|
|