| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
又係我錯...  |
分類: 未分類 |
竟然大家甘辛苦
當初就5應該比我出現
不如大家做個了斷
我永永遠遠消失....
你地咪5係甘辛苦囉....
今日9:30起左身....11點幾同呀媽去食野....食完之後....去左睇杉.....睇中左....但呀媽5比買....可能要出MK買......唉......5多想出MK......12:00番紅十字操.....哈哈....等左2班車先上....係咪好kai呢....因為5想係個邊等甘耐....所以先等2班車....番到去....係甘操...又遲放.....搞到比老豆鬧.....我番紅十字你又鬧我5番你又鬧你想點呀......我日日番屋企煮飯俾你食....我都未出聲.....你日日又5煮飯.....又5幫輕下我....一面識得係度鬧......你番到黎成個大少甘....咩都5做.....我都算.....仲要係度鬧.....你想點....你講......你講我一定會尊重你........
|
| 發表時間:2008-04-27 09:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
L Y K NicoLE 於 2008-04-27 11:05 PM 發表:
如果你永遠都覺得你系錯既就5會有人幫到你!! 你5可以因為辛苦就甘樣嫁!! 你5系應該要再堅強d咩?? 5好比人以為你系5掂既~明冇??
|
|
|
LWH 於 2008-04-27 10:06 PM 發表:
消失??你指係???5好嚇我阿==
|
|