曾幻想與你手牽手走過那名叫○甜蜜●的大橋_可惜因你的說話...夢也粉碎了☆
`*-}我們之間存在了太多的不可能
♥你離去了;我也只好回到你還未出現時的生活了;
♥因為你離去了`一切就會歸回零
;您不會瞭解 不會明白 我的悲傷 我的絕望
請勿欺騙;謝絕謊言`
samho5201314
暱稱: Rebecca
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
驚訝..
一年啦
2010-12-15
咩意思...
2010-07-28
文章分類
全部 (150)
愛情 (3)
憔悴 (1)
未分類 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 376
今日人氣: 57
累積人氣: 4797
2008 年 5 月 6 日  星期二   陰晴不定


脆弱的我... 鬱悶 分類: 未分類

半個月以黎...

我日日5開心...

為左邊個....

我緊排攬住咩野我都喊得出...

我因為你已經由堅強變回脆弱....

今日我發覺自己已經變左.....我比人攬住個陣我已經會眼濕濕.....今日科學都ok喇.....miss周到左小息仲5放.....搞到要好快換杉.....P.E教籃球.....籃球係我的favourite.....但5知點解.....我並5覺得開心.....是因為你嗎????我同你一齊打籃球既回憶.....已經再我腦海一一浮現......今日miss話玩射籃比賽.....邊邊最快入得20球就贏...單數同雙數鬥.....但因為我同LinG都係雙數...miss話5公平.....所以叫我過去.....今日D姿勢好好多......所以射D波都準左.....但我個fd就5開心.....我講番我就是入籃球隊既情況比佢聽....我同你既回憶亦留在我的腦海中.....英文....我做曬D野....哈....但我亦都5開心....LuncH同佢地傾下計.....同琛琛傾佢個陣...已經想忘記.....但5得....通識....匯報....中文....聽鍾sir講書.....放學...去鍾sir度留堂....因為故意5做功課.....5想加操....同鍾sir傾計.....哈....

不能抹去的記憶....

我在別人面前死頂....

知5知我好辛苦呀....

發表時間:2008-05-06 10:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 samho5201314 的日誌)


Irisyuen 於 2008-05-07 09:39 AM 發表:
其實利段時間只係一段過渡期!只要你挨過左就得加拉!俾D時間自己!放鬆D去面對!其實時間可以改表你對柜既.....愛!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]