曾幻想與你手牽手走過那名叫○甜蜜●的大橋_可惜因你的說話...夢也粉碎了☆
`*-}我們之間存在了太多的不可能
♥你離去了;我也只好回到你還未出現時的生活了;
♥因為你離去了`一切就會歸回零
;您不會瞭解 不會明白 我的悲傷 我的絕望
請勿欺騙;謝絕謊言`
samho5201314
暱稱: Rebecca
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
驚訝..
一年啦
2010-12-15
咩意思...
2010-07-28
文章分類
全部 (150)
愛情 (3)
憔悴 (1)
未分類 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 376
今日人氣: 50
累積人氣: 4790
2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


好曬.... 分類: 未分類

如果你5知就5好亂講....

我由頭到尾都無變心....

今日5知點解好曬......今日係我調位之後第一日坐....朝早...同鍾sir一齊番.....佢行得好慢....搞到我同D fd要就佢.....-3-佢啪卡之後又入黎....又話....咪好囉....不過甘...5夠浪漫.....你無野呀....鍾sir....後未我坐教師檯個邊.....身向黑板...但頭望出面....剛剛好marco番...哈...真係好曬....佢用手阻住太陽....又望1C....但我知.....佢5係望我....上堂....聽人匯報....悶....小息.....同D fd一齊.....視藝.....悶....but我坐左去ciky個組.....同人玩....係甘笑.....哈...中文....落堂既時候.....死豬鍾....望住我笑....食屎喇....我問佢咩事....佢話冇....我而嫁先發覺成行得你一個女仔.....我即刻o晒....我心諗....鍾sir你...你5係有老人癡呆症呀嘛.....LuncH....陪個fd去買野個陣.....見到marco....但我行番入小食部....行第二邊出黎......英文....我先發覺....我個班點解甘多人都帶口罩.....我前面個個又帶....又係甘咳....miss yu又帶....唉....真係好多人帶....科學....miss chow見我前面個個係甘咳.....都無叫佢調去第二度....放學....派統測成績單....得2科5合格....平均分合格.....5比呀媽呀爸知.....今日朝早部電話hand左....今日攞左去問佢有無得整.....點知佢話有.....$480.....希望禮拜一前整番好....我淨係個顯示屏hand左......

我已經放棄扮堅強的面容了....

請你不要再傷害我......好嗎???

發表時間:2008-05-08 09:21 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 samho5201314 的日誌)


iris 於 2008-05-09 10:17 PM 發表:
如果你5知就5好亂講....
我由頭到尾都無變心....
個個[你]係??
我已經放棄扮堅強的面容了....
請你不要再傷害我......好嗎???
個個[你]係M???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dhsadhskjhs 於 2008-05-08 09:25 PM 發表:
唔要逃避 逃避不是辦法!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]