| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| 落雨..... |
分類: 未分類 |
你究竟發生左D咩事呀......
琴日有人話幫我慶祝生日....但我等左佢成日囉....算喇....我放棄吾等喇.....點知佢琴日11點幾打黎...我真係好開心囉.....但因為我佢同佢呀媽鬧交....對吾住呀.....今日晨早醒左....我發現我部電話比人郁過....所以我睇下咩事....原來係ken sd sms比我話比我知轉左電話號碼....今日吾知點解好累....今日同F.3個個女子一齊番....因為搭40....哈哈....一番到去...我就已經開始話好累呀....陪茗茗去小食部又吾記得帶錢....唉....失敗...之後我等ciky既時候....先發現marco番...我之前去小食部聽到有人問.....邊個炒車呀....有人答.....黃仲賢....我即時愕然...亦都嚇左嚇....然後我同ciky上小食部見到marco...佢冇同我講野.....但我第一次有驚左佢既感覺....小息.....我去小食部....又見到marco....佢今次亦都吾同我講野...佢究竟咩事呀...數學最後10分鐘....訓左教....但我發左個夢....係關於kiss....我夢見自己同人kiss.....算喇...發夢姐....大息....我嘗試落去打波...但個波次次都飛去marco度....無奈....但我睇佢打波.....佢一係打吾中.....一係飛左去另一邊....都吾知佢發生咩事.....唉.....中文堂....默哀3分鐘.....放學...落好大雨....我同琛琛一齊走....係度玩..行行下...見到丘生.....後未琛琛打俾佢....佢吾聽....係我打先聽.....無奈囉...
你今日成個人都變左....
究竟你發生左D咩事呀...
你令到我好驚你.....
|
| 發表時間:2008-05-19 06:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kay 於 2008-05-20 05:21 PM 發表:
佢真係好似好嬲咁a!
|
|
|
dhsadhskjhs 於 2008-05-20 10:21 AM 發表:
我講ge係因為佢見到你 所以d球一係打吾中.....一係飛去另外一面ar!do you know?
|
|
|
iris 於 2008-05-19 09:35 PM 發表:
雖然甘多寂寞 但有1次既溫暖 已經好幸福拉!!!^^
|
|
|
dhsadhskjhs 於 2008-05-19 06:38 PM 發表:
Maybe佢見到你呢
|
網主回覆
如果你想話佢見吾到我既話....就不必喇...因為我次次都係同佢迎面嫁.... Posted at 2008-05-19 08:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|