曾幻想與你手牽手走過那名叫○甜蜜●的大橋_可惜因你的說話...夢也粉碎了☆
`*-}我們之間存在了太多的不可能
♥你離去了;我也只好回到你還未出現時的生活了;
♥因為你離去了`一切就會歸回零
;您不會瞭解 不會明白 我的悲傷 我的絕望
請勿欺騙;謝絕謊言`
samho5201314
暱稱: Rebecca
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
驚訝..
一年啦
2010-12-15
咩意思...
2010-07-28
文章分類
全部 (150)
愛情 (3)
憔悴 (1)
未分類 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 376
今日人氣: 26
累積人氣: 4766
2008 年 5 月 19 日  星期一   雨天


落雨..... 分類: 未分類

你究竟發生左D咩事呀......

琴日有人話幫我慶祝生日....但我等左佢成日囉....算喇....我放棄吾等喇.....點知佢琴日11點幾打黎...我真係好開心囉.....但因為我佢同佢呀媽鬧交....對吾住呀.....今日晨早醒左....我發現我部電話比人郁過....所以我睇下咩事....原來係ken sd sms比我話比我知轉左電話號碼....今日吾知點解好累....今日同F.3個個女子一齊番....因為搭40....哈哈....一番到去...我就已經開始話好累呀....陪茗茗去小食部又吾記得帶錢....唉....失敗...之後我等ciky既時候....先發現marco番...我之前去小食部聽到有人問.....邊個炒車呀....有人答.....黃仲賢....我即時愕然...亦都嚇左嚇....然後我同ciky上小食部見到marco...佢冇同我講野.....但我第一次有驚左佢既感覺....小息.....我去小食部....又見到marco....佢今次亦都吾同我講野...佢究竟咩事呀...數學最後10分鐘....訓左教....但我發左個夢....係關於kiss....我夢見自己同人kiss.....算喇...發夢姐....大息....我嘗試落去打波...但個波次次都飛去marco度....無奈....但我睇佢打波.....佢一係打吾中.....一係飛左去另一邊....都吾知佢發生咩事.....唉.....中文堂....默哀3分鐘.....放學...落好大雨....我同琛琛一齊走....係度玩..行行下...見到丘生.....後未琛琛打俾佢....佢吾聽....係我打先聽.....無奈囉...

你今日成個人都變左....

究竟你發生左D咩事呀...

你令到我好驚你.....

 

發表時間:2008-05-19 06:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 samho5201314 的日誌)


kay 於 2008-05-20 05:21 PM 發表:
佢真係好似好嬲咁a!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dhsadhskjhs 於 2008-05-20 10:21 AM 發表:
我講ge係因為佢見到你 所以d球一係打吾中.....一係飛去另外一面ar!do you know?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iris 於 2008-05-19 09:35 PM 發表:
雖然甘多寂寞 但有1次既溫暖 已經好幸福拉!!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dhsadhskjhs 於 2008-05-19 06:38 PM 發表:
Maybe佢見到你呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

如果你想話佢見吾到我既話....就不必喇...因為我次次都係同佢迎面嫁....
Posted at 2008-05-19 08:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]