曾幻想與你手牽手走過那名叫○甜蜜●的大橋_可惜因你的說話...夢也粉碎了☆
`*-}我們之間存在了太多的不可能
♥你離去了;我也只好回到你還未出現時的生活了;
♥因為你離去了`一切就會歸回零
;您不會瞭解 不會明白 我的悲傷 我的絕望
請勿欺騙;謝絕謊言`
samho5201314
暱稱: Rebecca
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
驚訝..
一年啦
2010-12-15
咩意思...
2010-07-28
文章分類
全部 (150)
愛情 (3)
憔悴 (1)
未分類 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 150
留言總數: 376
今日人氣: 66
累積人氣: 4806
2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天


恢復原狀... 分類: 未分類

已經忽略佢係我心中既位置....

可能我對你只有內疚...

好多人都叫我揀佢.....

但我一直都幫你.....

琴日同人sd sms sd到12點幾....開電視睇....個個咩全院滿座都ok既....後未拎左去亞視....應該係火蝴蝶.....都ok好睇.....今日老竇要番工....好開心呀....今朝番黎之後....一直企係個門口度....今日mandy番左黎....軒仲係度望.....又走去禮堂望....哈....終於忍吾住....叫人落去話俾佢知....但叫第二次先有用....笑死我.....哈哈哈哈哈哈哈哈.....今日上I.S打爛左個量筒.....唉....最衰都係"你"呀....如果你吾係話遲D塭我我點會.....打爛野wor....衰人衰人衰人.....I HeaT YoU....體育....睇歌舞青春.....係6A....哈哈....miss又吾比我地睇晒.....唉...最好睇個度冇得睇....大息....落好大雨...死人marco...話我抵死....衰人衰人衰人.....

我究竟揀"你"定marco???

我好難揀....

發表時間:2008-05-20 06:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 samho5201314 的日誌)


dhsadhskjhs 於 2008-05-21 09:07 PM 發表:
你有FEEL GE話 我覺得你會見Marco 因為你係真心l佢ge
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

maybe喇
 
Posted at 2008-05-22 06:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kay 於 2008-05-21 07:44 PM 發表:
只要你開心
我一定無所謂
最梗要係睇你
我只是局外人
最清楚是你一個人
不要後悔就得LA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz你....但無論如何我都揀吾到....
Posted at 2008-05-22 06:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



I JuSt LoVe YoU 於 2008-05-21 06:52 AM 發表:
re: Iris:)
我未知揀邊個....佢已經傷得我好深好深....我好累....俾D時間我去揀....我揀完之後....我會打係blog度....

RE:詩慧:)
我知....但兩個都有feel...一個對我好好....而另一個就....唉...算喇....吾好講喇...講黎都吾能夠挽回事實嫁喇...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iris 於 2008-05-20 09:35 PM 發表:
你對個個[你]都feel!甘九梗係揀M拉!不過最後選擇權都係係你度!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dhsadhskjhs 於 2008-05-20 08:45 PM 發表:
我覺得你應該揀一個自己L ge人 雖然我唔咁保證佢會對你 但最近要係你L佢!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]