| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 20 日 星期二  |
| 恢復原狀... |
分類: 未分類 |
已經忽略佢係我心中既位置....
可能我對你只有內疚...
好多人都叫我揀佢.....
但我一直都幫你.....
琴日同人sd sms sd到12點幾....開電視睇....個個咩全院滿座都ok既....後未拎左去亞視....應該係火蝴蝶.....都ok好睇.....今日老竇要番工....好開心呀....今朝番黎之後....一直企係個門口度....今日mandy番左黎....軒仲係度望.....又走去禮堂望....哈....終於忍吾住....叫人落去話俾佢知....但叫第二次先有用....笑死我.....哈哈哈哈哈哈哈哈.....今日上I.S打爛左個量筒.....唉....最衰都係"你"呀....如果你吾係話遲D塭我我點會.....打爛野wor....衰人衰人衰人.....I HeaT YoU....體育....睇歌舞青春.....係6A....哈哈....miss又吾比我地睇晒.....唉...最好睇個度冇得睇....大息....落好大雨...死人marco...話我抵死....衰人衰人衰人.....
我究竟揀"你"定marco???
我好難揀....
|
| 發表時間:2008-05-20 06:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
dhsadhskjhs 於 2008-05-21 09:07 PM 發表:
你有FEEL GE話 我覺得你會見Marco 因為你係真心l佢ge
|
網主回覆
maybe喇
Posted at 2008-05-22 06:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kay 於 2008-05-21 07:44 PM 發表:
只要你開心 我一定無所謂 最梗要係睇你 我只是局外人 最清楚是你一個人 不要後悔就得LA
|
網主回覆
thz你....但無論如何我都揀吾到.... Posted at 2008-05-22 06:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
I JuSt LoVe YoU 於 2008-05-21 06:52 AM 發表:
re: Iris:) 我未知揀邊個....佢已經傷得我好深好深....我好累....俾D時間我去揀....我揀完之後....我會打係blog度....
RE:詩慧:) 我知....但兩個都有feel...一個對我好好....而另一個就....唉...算喇....吾好講喇...講黎都吾能夠挽回事實嫁喇...
|
|
|
iris 於 2008-05-20 09:35 PM 發表:
你對個個[你]都feel!甘九梗係揀M拉!不過最後選擇權都係係你度!
|
|
|
dhsadhskjhs 於 2008-05-20 08:45 PM 發表:
我覺得你應該揀一個自己L ge人 雖然我唔咁保證佢會對你 但最近要係你L佢!
|
|