D-9 唔算差 唔算好 ok 咁la~~~
尾先開始有d野睇!!!
睇完......去梨木食飯..
食個時...有2條kai子煩9住..好想9吊佢lo....
食完....反home打bolg....
第1次打..唔知打呢做咩..
都冇人睇...
唉..