[][*﹏SammI Bl0G`❤∥][]
sammi1205
暱稱: [][*﹏SammI ][]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-10-13
2010-06-25
2010-06-01
2010-05-20
2010-05-12
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 196
今日人氣: 0
累積人氣: 2238
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


2010-04-24

 hahaa
好耐都冇uplate到個qooza...
發覺病親都冇好ya!
又凍又熱又悶咁
電視比我睇到冇野好睇
電話又冇野好玩
電腦都玩到冇野好玩
決定今日剪鬼埋前面d頭髮去
剪完睇落好似怪怪地咁
唔知係咪幾個月都係長既
特然短返唔慣呢,,hahaa
唔鬼理lu...
又唔係唔會長

真係好想知,,我幾時先唔洗再食藥-,-
食到想死咁滯!!

發表時間:2010-04-24 07:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




02 FeBRUarY[][*﹏TuEsDaY∥]
今日應該正常返
朝早會唔願起身
上堂會訓教-_-

今日都係搵MISS LAI過日神
如果佢冇返既話我都唔知點過
哈哈

MUSIC,,大鄭都係冇嬲我地=]

還有的是sheila邀請我們19號去南丫島@@
聽後o左
但應該都會去

好想一野剪短d頭髮去=P
但又會唔慣
發表時間:2010-02-02 07:07 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




01 FeBRUarY[][*﹏M0NDaY∥]

RS`升學就業個d
都唔知之後點....
PE堂同RainRain一齊冇上
hea下,,玩下,,癲下,,傾下計,,背下書
咁就堂1半=]

食隻個陣同家姐傾計
原來我中三d成績都同佢差唔多
但都係好過佢=P
不過佢個時d科仲多過我
比唔到既
但佢讀文科既原因都係令我好o咀-_-
佢話計數差喎
但問題係佢中史都差-_-
sobad
令我對前路感到........

白田校舍再有小偷
藉此證明學校的防盜設施還是.....

發表時間:2010-02-01 08:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




23 JaNUarY[][*﹏SaTuRDaY∥]
  訓到1點
好耐都未使過
但係下星期就唔係咁講
算 啦

今日完左4個女仔去左西九=]
哈哈,,食野個陣先好笑
笑到講唔到電話xdd
Cut左去算=P
之後上左 9樓玩=]
氣x球
哈哈
同RAIN一組
MARGARET同RITA一組
我地大獲全勝
呵呵
玩到9點 先返屋企
發表時間:2010-01-23 11:10 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




18 JaNUarY[][*﹏M0nDaY∥]

唉,,又一星期的開始
愈黎愈唔想返學
愈黎愈想搵好多好多個藉口唔返
但...呢咁多個都唔可能實現!
但相比起返學,,我又更唔想返屋企
如果呢個都算係屋企既話
咁真正既屋企又係咩!?
可能最少都比呢個好既!~

ENG做左一樣我認為好岩既事
我思疑係我呢一生做得最岩既事; )
聽日有好野睇!! : )
期待呢...哈哈

PE打排球
痛到飛起!
好,,等Fail!
繼F.1 36分後又一
傳奇!-_-
誇張得很!

發表時間:2010-01-18 06:28 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]