唉~琴日幾經辛苦做完功課
但係今日竟然唔記得帶張「臨時手冊」
真係黑仔到呢-33333333333-
我地班啲人成日話個班主任好惡
副班主任就好好人
所以啲人檢查功課果時全部比哂個 副班主任
但係我覺得都唔錯啊=]
開頭我話比個班主任聽我無帶張野
我以為實死硬
點知佢問我:「你想點罰你」
我話不如抄20次
跟住佢又話:「我正係會比啲無腦GE人抄書。所以我從來都唔罰人抄書架喎」
最後講講下.佢就叫我寫個「行動計劃」比佢
P.S 其實我第2次無帶xD佢唔鬧我咪算好囉=]
佢又加左印像分;)
[B]不自覺先生=]
琴日N勁囉!!打完籃球返上課室,唔夠10分鍾...
有人入左黎話要搵一D同學落去,點知有我囉~"燈"都未坐暖
點知,係落去4B搵肥丘,講左一輪,勁好彩既係...原來唔係鬧我地既
驚得我啊!!重以為去送死...上返去之後,過左10幾秒又有人搵我囉
係潘老師,之後入左去過左又唔夠30秒潘老師又返左黎叫我出去
講左一輪又返返去啦!!是係唔方唔會腳軟囉!!
真係不自禁咁,講返一句:[我接受唔到囉!!!]
BY:骸
好慘呀ToT喉嚨痛,又鼻塞,又骨膜發炎ToT
點解個世界會咁殘酷架
我今差D重出唔到聲啊!!!
琴日根本訓唔到,個鼻勁塞
骨膜發炎又搞到我唔可以食N多好食既野ToT
唔制呀!@@
希望快D病好啦!!天啊!!唔該啦
好辛苦啊
不過好乎既係考完試先至病
總算執返身釆#~
By:骸