今日起身終於無再訓番!
不過英文功課就做唔哂啦
唉呀突然間好想去山頂玩下
又突然好想無啦啦走去酒樓飲下茶
好多野想囉我唔該= =
琴晚睇完三分球神射手既第二集
睇完之後 個感覺就係 好似有幾十個勁人係到打街場
有好多唔知咩招式講完我都唔知佢講乜
好勁架你唔會明點解開波一秒之後就會比人偷左 好恐怖
不過幾好睇 其實因為OK多字自己唔想睇姐@@
令我諗起琴日美國對西班牙場波
好睇到嘔 不過其實我睇好西班牙
我都想睇下美國輸左會係咩樣